Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kerkraad Sint-Theodardus Kleine Heide
Postadres: Havenlaan 24,BE-3582 Beringen
Contactpersoon: Manille Willems, voorzitter kerkraad
Tel: +32 11422820
E-mail: manillewillems@scarlet.be
Internetadres(sen): http://nvt.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Perspectiv architecten (Architectenbureau Karel Breda bvba)
Postadres: Kerkplein 4,BE-1930 Zaventem
E-mail: info@perspectiv.archi
Internetadres(sen): http://perspectiv.archi
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Restauratie glas-in-betonramen FASE II Sint-Theodarduskerk Beringen-Mijn Referentienummer: Architectuurbueau Karel Breda bvba-P263F2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Restauratie van de glas-in-beton-ramen FASE II Sint-Theodarduskerk Beringen-Mijn
- restauratie van de glas-in-betonramen van het koor, transept, westraam en viering
- het waterdicht maken van de daken van de doopkapel
- de restauratie van dunne glas-in-betonramen
- het tochtdicht maken van de viering
- restauratie van gewapend glas
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Theodarduskerk Koolmijnlaan Beringen-Mijn
II.2.4. Beschrijving
Restauratie van de glas-in-beton-ramen FASE II Sint-Theodarduskerk Beringen-Mijn - restauratie van de glas-in-betonramen van het koor, transept, westraam en viering - het waterdicht maken van de daken van de doopkapel - de restauratie van dunne glas-in-betonramen - het tochtdicht maken van de viering - restauratie van gewapend glas
II.2.7. Looptijd
670 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie aanbestedingsdocumenten
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie aanbestedingsdocumenten
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-07 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-04-21
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Perspectiv architecten, Kerkplein 4, 1930 ZaventemInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Publieke opening
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Inschrijvers worden verzocht de aanbestedingsdocumenten op te vragen via email: info@perspectiv.archi mits doorsturen van bewijs categorie D24 klasse 6.De aanbestedingsdocumenten zullen binnen de 48h (op werkdagen) bezorgd worden via email.Aanbestedingsdocumenten kunnen ten laatste worden opgevraagd op 07/04/2020 om 9:30.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-21