Gemeente Pelt

Ondersteuning van de groendienst door sociale economie:.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Pelt
Postadres: Oude Markt 2,BE-3900 Pelt
Tel: +32 11949494
E-mail: overheidsopdrachten@gemeentepelt.be
Internetadres(sen): https://www.gemeentepelt.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=367144

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Pelt
Postadres: Oude Markt, 2,BE-3900 Pelt
Contactpersoon: Chris Monten
Tel: +32 11949494
E-mail: chris.monten@gemeentepelt.be
Internetadres(sen): https://www.gemeentepelt.be/ http://*

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ondersteuning van de groendienst door sociale economie:. 
Referentienummer: Overpelt-OVHO19126-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Ondersteuning van de groendienst door sociale economie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
II.2.4. Beschrijving
Ondersteuning van de groendienst door sociale economie.Taken omvatten onder meer: maaien, vuilbakken en zwerfvuil, snoeien en scheren, onkruidbestrijding, bestrijding exoten, . 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Er kunnen 3 stilzwijgende verlengingen van telkens 12 maanden zijn. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-23 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-03-23
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-17

Annonces similaires du BDA :