Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Lokeren
Postadres: Groentemarkt 1,BE-9160 Lokeren
Contactpersoon: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017
Fax: +32 93423019
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Maaiwerken binnen het bermbeheersplan - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 20/eu16
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77310000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Lokeren
II.2.4. Beschrijving
De uit te voeren opdracht omvat in hoofdzaak het maaien met opvang van het maaisel van geselecteerde wegbermen binnen het bermbeheersplan op het grondgebied van Lokeren volgens de technische bepalingen van huidig bestek binnen de opgegeven termijnen. Het maaiselafvoer en de verwerking ervan moet kunnen bewezen worden aan de hand van verwerkingsattesten van vergistings- of composteringsinstallaties. De uitvoering van de maaiwerken dient strikt uitgevoerd te worden binnen de opgegeven termijnen, zoniet kan de voorziene vertragingsboete worden toegepast. Naast het maaien van bermen is ook het mechanisch bestrijden van distels opgenomen in de opdracht. Duur van de opdracht: De duur van de opdracht wordt voorzien voor 1 jaar (3 maaibeurten). De mogelijkheid wordt voorzien om, mits gunstige evaluatie van de opdrachtgever en indien de opdracht ongewijzigd blijft, de opdracht 1 keer te verlengen.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-05-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-10-15
Verlenging mogelijk: JA
De mogelijkheid wordt voorzien om de opdracht 1 maal met 1 jaar te verlengen, mits gunstige evaluatie door de opdrachtgever en indien de opdracht ongewijzigd blijft. De opdrachtgever zal de verlenging eenzijdig en tijdig (vóór de contractuele einddatum) op schriftelijke wijze betekenen aan de aannemer. Bij gebrek aan een tijdige verlenging, wordt de op.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de opdracht;2. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren;3. Een lijst van de voornaamste gelijksoortige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren:a) indien het diensten aan overheden betreft, worden de diensten aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd;b) indien het gaat om diensten aan privaatrechtelijke personen worden de diensten aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen of, bij ontstentenis, door een verklaring van de dienstverlener;Indien de inschrijver het maaien (van bermen, dijken,.) bij deze opdrachten heeft uitgevoerd met een cirkelmaaier (ipv met klepelmaaier), dan moet hij dat duidelijk vermelden.4. Voor de uitvoering van de prestaties beschreven in dit bestek, moet de inschrijver een bewijs van VCA of BeSaCC of OHSAS 18001 kunnen voorleggen aan het bestuur;
Eventuele minimumeisen:
1. De aandacht wordt gevestigd op de verplichting dat de aannemer (=de contractant) zelf minstens 80% van het werk moet uitvoeren en dit gedeelte dus niet in onderaanneming mag geven.
Indien de aannemer niet zelf de totaliteit van de werken zal uitvoeren, moet hij schriftelijk aantonen welk percentage hij zelf zal uitvoeren. De zelf uit te voeren bestekposten en eventueel de straten dienen daarbij vermeld te zijn.
2. Deze verklaring dient bij de inschrijving bij te voegen
3. Deze verklaring dient bijgevoegd te worden bij de inschrijving.
4. De inschrijver dient over de nodige certificaten te beschikken.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-02-27 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-06-26
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-06