Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Technische Diensten KU Leuven
Postadres: W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Tel: +32 16322081
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=363947
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Technische Diensten KU Leuven
Postadres: W. de Croylaan 60A bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Karen De Geyndt
Tel: +32 16322112
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=363947
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
QOP19-1135_Bestek TD/78941 Referentienummer: KULeuven-Q19-1135-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst met meerdere opdrachtnemers voor schoonmaak na werken
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden bij nieuwbouw- en renovatieprojecten in diverse gebouwen van de KU Leuven
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst kan verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-02-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-02-25
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Er wordt een verplichte informatievergadering georganiseerd op donderdag 30/01/2020 om 10.00 uur. Deze zal doorgaan bij de Technische Diensten KU Leuven, Willem de Croylaan 60A, 3001 Heverlee.Eventuele vragen specifiek over de raamovereenkomst kunnen alleen schriftelijk worden gesteld via e-mail aan schoonmaakbeleid@kuleuven.be en met in cc leveranciers.aankoop@kuleuven.be .Het volledige bestek wordt gratis online ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-15