Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Griet Van Camp / Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=364177
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Referentie P6528: aanmaak type 2 (IF-) water voor laboratoriumgeneeskunde Referentienummer: UZ Leuven-P6528-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42910000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het aankopen, installeren en onderhouden van een centrale waterbehandelingsinstallatie voor de productie van type 2 water (IF-water), de opslag hiervan in een buffervat en de continue meting van de kwaliteit. Piekverbruik is 332 l/u met een dagverbruik van 5369 l. De looptijd van het contract is 7 jaar.
De kwaliteitseisen voor het IF-water zijn:
- Weerstand >= 5 MO.cm bij 25°C (gemeten aan gebruikspunten)
- TOC < 30 ppb
- Bacteriën < 10 CFU/ml
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor het aankopen, installeren en onderhouden van een centrale waterbehandelingsinstallatie voor de productie van type 2 water (IF-water), de opslag hiervan in een buffervat en de continue meting van de kwaliteit. Piekverbruik is 332 l/u met een dagverbruik van 5369 l. De looptijd van het contract is 7 jaar. De kwaliteitseisen voor het IF-water zijn: - Weerstand >= 5 MO.cm bij 25°C (gemeten aan gebruikspunten) - TOC < 30 ppb - Bacteriën < 10 CFU/ml
II.2.7. Looptijd
30 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-02-18 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- klik op de link in deze publicatieOF- stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-15