Zorgpunt Waasland

Tijdsregistratie met geïntegreerde personeelsplanning



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Zorgpunt Waasland
Postadres: Oude Zandstraat 92,BE-9120 Beveren
Contactpersoon: Mevrouw Madyvan Asmalsky
Tel: +32 37509274
E-mail: madyvan.asmalsky@zpw.be
Internetadres(sen): http://www.zorgpuntwaasland.be/ 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Tijdsregistratie met geïntegreerde personeelsplanning 
Referentienummer: 2019-232/586
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72212450
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
475787.70 EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Om de werking van het Zorgpunt Waasland te optimaliseren wordt een overheidsopdracht uitgeschreven voor het aankopen van een tijdsregistratiesysteem en planningstool dat het systeem van tijdsregistratie van de bestaande besturen moet synchroniseren en optimaliseren.  De aanneming omvat het leveren, plaatsen, aansluiten en in dienst stellen van een tijdregistratiesysteem met intelligente badgelezers en virtuele badgelezers. Het systeem dient uitbreidbaar te zijn tot een onbeperkt aantal badgelezers en personen. De software en hardware dient ingezet te kunnen worden over meerdere plaatsen, waarbij zowel een centraal als een decentraal beheer mogelijk is.  De communicatie tussen medewerkers, diensthoofden en de dienst HR (eHR-workflows) is beschikbaar via het web en via een app voor smartphones. De software zal toelaten om de werktijden automatisch te verwerken, met een automatische berekening van urensaldi, overuren, . en dit rekening houdende met onze rechtspositieregeling of onze invulling daarvan. Bijkomend laat deze applicatie toe om de afwezigheden (vakantie, ziekte, recuperatie, .) te beheren (ingeven, corrigeren, saldi opvolgen, .) om zo tot een volledig gecentraliseerd systeem te komen. Alle eHR processen (eHR workflows) van onze diensten kunnen voorzien worden via configuratie waardoor medewerkers verlof, boekingen kunnen aanvragen en een inzage kunnen krijgen in hun persoonlijke data. Diensthoofden kunnen de aanvragen van de medewerkers goed- of afkeuren. De beheerde data wordt in een duidelijk leesbare vorm voorgesteld. De meest gangbare werkschema's en werkregelingen dienen in de tijdregistratie eenvoudig geparametriseerd te kunnen worden zodat een geautomatiseerde koppeling met de loonsoftware mogelijk is. Er is voor de niet cyclische diensten een personeelsplanning software aanwezig die beheerd kan worden door de planners van die specifieke diensten (Woonzorgcentra, Centrale keuken, hoteldiensten, .) Deze planningssoftware is volledig geïntegreerd in de tijdsregistratie. De software dient 100% Web Based te zijn waarbij alle beschreven functionaliteiten in dit bestek volledig geïntegreerd zijn. Configureerbare gebruikersrollen bepalen wie welke functies mag zien, beheren, wijzigen. Alle aspecten verbonden met tijdregistratie en de verwerking ervan dienen geautomatiseerd te worden via dit systeem (overuren, inhaalrust, recuperatie, berekening ploegvergoedingen, berekening fietsvergoedingen, berekening maaltijdcheques, etc.).  Het systeem werkt op het principe "management by exception" waardoor de beheerders enkel deze uitzonderingen dienen te behandelen. De rest van berekeningen gebeurt volledig automatisch. Om de dubbele ingave van data te beperken dient de tijdsregistratie en planningstool maximaal gekoppeld te worden met de reeds beschikbare software in het Zorgpunt Waasland. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2019/S 056-129647

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: Tijdsregistratie met geïntegreerde personeelsplanning

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2019-12-31

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming: Syntegro
Postadres: Genebroekstraat 97,BE-3581 Beringen
Tel: +32 11260270
E-mail: pva@syntegro.be
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-06

Annonces similaires du BDA :