Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Gooik
Postadres: Koekoekstraat 2,BE-1755 Gooik
Contactpersoon: Michel Doomst
Tel: +32 25324156
Fax: +32 25320990
E-mail: michel.doomst@gooik.be
Internetadres(sen): www.gooik.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Studiebureau Haviland
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Filip De Ryst
Tel: +32 24671147
Fax: +32 24664981
E-mail: filip.deryst@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - VERBOUWING van het EDUCATIEF PLATTELANDSCENTRUM "PAJOTTENLAND", Paddenbroekstraat 12 te 1755 Gooik - LOT 4 - "OMGEVINGSWERKEN" - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 10537/115100/OMG
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233226
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE24
Voornaamste plaats van uitvoering: Paddenbroekstraat 12 te 1755 Gooik
II.2.4. Beschrijving
VERBOUWING van het EDUCATIEF PLATTELANDSCENTRUM "PAJOTTENLAND", Paddenbroekstraat 12 te 1755 Gooik - LOT 4 - "OMGEVINGSWERKEN"
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * OmzetEen verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Door een bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage of, in voorkomend geval, door het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. - Minimumeis: De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht bedragen.
2. Bankverklaring volgens document als bijlage.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * TevredenheidsattestenEen lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Eventuele minimumeisen:
1. - Minimumeis: Twee referenties van een soortgelijke openbare opdracht gestaafd met attest van goede uitvoering
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-31 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-05-30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Naam: Anika PenneFunctie: coördinator dienst openbare werkenStraat + nummer: Processiestraat 5Postcode + gemeente: 1755 GooikTel: +3254/ 56 81 58Mail: anika.penne@gooik.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-06