Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst

Bijzonder bestek bedrijventerrein Siesegem: Wegenis- en rioleringswerken en groenaanleg voor de ontwikkeling van een regionaal bedrijventerrein Siesegem - Fase 1A



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Autonoom Gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Aalst
Postadres: Hopmarkt 50,BE-9290 Aalst
Contactpersoon: Evelien De Coster
E-mail: evelien.decoster@agsa.aalst.be
Internetadres(sen): www.stadsontwikkeling-aalst.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=360682


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bijzonder bestek bedrijventerrein Siesegem: Wegenis- en rioleringswerken en groenaanleg voor de ontwikkeling van een regionaal bedrijventerrein Siesegem - Fase 1A 
Referentienummer: AGSA-19-02-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ter hoogte van Siesegemkouter wordt er regionaal bedrijventerrein, Siesegem genaamd, aangelegd. De opdracht omvat de uitvoering van de werken voor fase 1A van het regionaal bedrijventerrein.
De werken opvatten:
 Rooien van beplantingen en vellen van bomen;
 Opbreken van verhardingen t.h.v. Blauwenbergstraat en Merestraat;
 Grondwerken voor aanleg bufferbekkens en wegenis;
 Aanleggen van rioleringen en bouwen van inspectieputten;
 Aanleggen van grachten en wadi's uitgerust met schotbalken en overstorten;
 Aanleggen van nieuwe wegenis inclusief fiets- en voetpaden;
 Aanleg van een blusvijver;
 Bouwen van lozingsconstructie voor blusvijver;
 Beplantingen;
 Grasbezaaiingen;
 Signalisatie en wegmarkeringen;
 Groenonderhoud gedurende de waarborgtermijn.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-19


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van enkele vragen verwijzen wij graag naar het terechtwijzend bericht d.d. 19/12/2019 zoals toegevoegd als begeleidend document.

Annonces similaires du BDA :