Gemeente Destelbergen

Schoonmaken van de gemeentelijke gebouwen, de OCMW-gebouwen en de schoolgebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Destelbergen
Postadres: Dendermondesteenweg 430,BE-9070 Destelbergen
Contactpersoon: De heer Robby Beernaert
Tel: +32 92189284
Fax: +32 92280634
E-mail: robby.beernaert@destelbergen.be
Internetadres(sen): www.destelbergen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaken van de gemeentelijke gebouwen, de OCMW-gebouwen en de schoolgebouwen  
Referentienummer: 2019/036
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911100
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Diverse gemeentelijke gebouwen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Schoolgebouwen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 3

II.2.1. Benaming
OCMW Gebouwen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 4

II.2.1. Benaming
Zorgband Leie & Schelde 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* * Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.* In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren
Eventuele minimumeisen:
3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.2. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.3. Opleidingen:4. De inschrijver bezit een milieuzorgsysteem dat aan bepaalde minimumeisen voldoet.5. Referentielijst (min. 3 referenties)

Eventuele minimumeisen:
1. Het document moet in het Nederlands zijn opgesteld of de inschrijver voegt een correct Nederlandstalige vertaling in bijlage.
Dit certificaat dient afgeleverd te zijn op naam van de inschrijver van de offerte en gespecifieerd zijn als omschreven voor de uitvoering van deze opdracht. Bv. 'klassieke schoonmaak en glazenwasserij, algemeen onderhoud en ruitenschoonmaak, algemeen schoonmaakonderhoud en glaswas'
Opm. de aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om het kwaliteitshandboek van de inschrijvers op te vragen.
2. Curriculum vitae van de leidinggevenden die zullen ingezet worden en dit voor zowel de leidinggevenden van de inschrijver als degenen die de werfleiding en coördinatie op zich zullen nemen.
3. Een overzicht van de opleidingen die aan het personeel worden gegeven.
De inschrijver dient bij de offerte de attesten van vorming van de bestaande medewerkers aan te leveren.
Jaarlijkse bijscholing van het personeel dient aangetoond te worden aan de hand van de bijgeleverde attesten van vorming.
4. Dit kan door middel van het indienen van een kopie van een ISO 14001 certificaat of een kopie van een EMAS certificaat.
Als de dienstverlener hier niet over beschikt dient hij aan te tonen dat zijn milieuzorgsysteem gericht is op continue verbetering en minimaal aan volgende voorwaarden voldoen:
- er is een actuele door de directie ondertekende milieubeleidsverklaring (eventueel als onderdeel van het kwaliteitszorgsysteem);
- er is een milieuprogramma of actieplan waarin staat welke stappen de organisatie gaat nemen om de milieubelasting te verminderen, en men kan een referentielijst voorleggen.
- er is een formeel aangestelde milieucoördinator die de milieumaatregelen van de organisatie coördineert
- er is een milieuverslag waarin gerapporteerd wordt over de milieumaatregelen en de behaalde resultaten van de afgelopen 2 jaren.
5. Een referentielijst van gelijkaardige naar omvang en taakinhoud uitgevoerde diensten tijdens de laatste 3 jaar met per geleverde dienst de vermelding van:
- de datum van uitvoering
- het bedrag
- het aantal m²
- de publiek of privaatrechterlijke instantie waarvoor zij bestemd waren, inclusief de contactgegevens.
Indien het diensten van overheden betreft worden die aangetoond door certificaten of attesten van goede uitvoering die door de bevoegde overheden zijn opgesteld en ondertekend.
De referentielijsten moeten in het Nederlands opgesteld zijn.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om voormalige opdrachtgevers te contacteren en indien nog verduidelijking te vragen over de aangeleverde attesten en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-05-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-21
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis, schepenzaal 2de verdieping

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-16

Annonces similaires du BDA :