Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Maasmechelen
Postadres: Heirstraat 239,BE-3630 Maasmechelen
Contactpersoon: De heer Erwin Vranken
Tel: +32 89769610
Fax: +32 89769649
E-mail: overheidsopdrachten@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeentelijke Werkplaatsen
Postadres: Leemkuilstraat 6,BE-3630 Maasmechelen
Contactpersoon: Mevrouw Inge Gielen
Tel: +32 89769759
E-mail: inge.gielen@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak & ruitenwasserij gebouwen gemeente Maasmechelen, OCMW Maasmechelen & politiezone Lanaken-Maasmechelen 2020 met mogelijke verlengingen voor 2021 & 2022 & mogelijke herhalingen voor 2023, 2024, 2025 & 2026 Referentienummer: 19/156
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79993000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft voor:
Perceel 1: het periodiek schoonmaken van administratieve gebouwen van de gemeente Maasmechelen en politiezone Lanaken-Maasmechelen
Perceel 2: het schoonmaken van de administratieve gebouwen van het OCMW Maasmechelen en van de kamers en gemeenschappelijke delen van woonzorgcentrum Heyvis, Rijksweg 106 te 3630 Maasmechelen
Perceel 3: de ruitenwas van een aantal gebouwen van de gemeente Maasmechelen, OCMW Maasmechelen en politiezone Lanaken-Maasmechelen
Het gemeentebestuur treedt op als aankoopcentrale voor de politiezone Lanaken-Maasmechelen en voor het OCMW Maasmechelen.
De opdracht kan per perceel of in combinatie van percelen toegewezen worden.
Het bestuur behoudt zich het recht voor om niet alle percelen te gunnen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Schoonmaak administratieve gebouwen gemeente Maasmechelen & politiezone Lanaken-Maasmechelen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
het periodiek schoonmaken van de administratieve gebouwen van de gemeente Maasmechelen en de politiezone Lanaken-Maasmechelen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaak administratieve gebouwen OCMW Maasmechelen & woonzorgcentrum Heyvis II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
het schoonmaken de administratieve gebouwen van het OCMW Maasmechelen en van de kamers en gemeenschappelijke delen van het woonzorgcentrum Heyvis, Rijksweg 106 te 3630 Maasmechelen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 3II.2.1. Benaming
Ruitenwas gebouwen van gemeente Maasmechelen, OCMW Maasmechelen, politiezone Lanaken-Maasmechelen & woonzorgcentrum Heyvis II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
II.2.4. Beschrijving
de ruitenwas van een aantal gebouwen van de gemeente Maasmechelen, het OCMW Maasmechelen en de politiezone Lanaken-Maasmechelen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bevindt.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient een verklaring betreffende de totale omzet voor te leggen + een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren. 2. De inschrijver voegt het bewijs dat een verzekering inzake beroepsrisico's werd onderschreven toe.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumomzet bedraagt twee maal de geraamde waarde van de opdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt bij zijn offerte een referentielijst van uitgevoerde (= opgeleverde) gelijkaardige dienstenopdrachten specifiek met betrekking tot het schoonmaken van gebouwen in de publieke sector, bestaande uit de schoonmaak per referentie van minstens vijf (5) lokalen én van een sanitair gedeelte, die gedurende de afgelopen drie (3) jaar werden opgeleverd, met vermelding van het bedrag en de datum van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Minstens één referentie heeft betrekking op schoonmaakdiensten uitgevoerd in de zorgsector. De referenties worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent. 2. Een attest van lidmaatschap van ABSU (beroepsfederatie)3. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie (3) jaar.4. Een attest en/of verklaring waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met veiligheid, milieu en gezondheid.De inschrijver dient minstens volgende attesten/verklaringen voor te leggen: VCA-Certificaat EMAS-certificaat het Nordic Eco-label voor schoonmaakdiensten het ISO 14001-certificaat Het ISO cenrtificaat 9002 (versie 200). Opgelet ! Enkel noodzakelijk voor perceel 2. equivalente certificaten voor de gevraagde schoonmaakdienstAndere bewijsmiddelen: Als een inschrijver niet over dergelijk certificaat beschikt, moet hij aantonen dat zijn milieuzorgsysteem gericht is op continue verbetering en minimaal aan de volgende voorwaarden voldoet: o Er is een actuele door de directie ondertekende milieubeleidsverklaring (eventueel als onderdeel van het kwaliteitszorgsysteem) o Er is een milieuprogramma of actieplan waarin staat welke stappen de organisatie gaat nemen om de milieubelasting te verminderen en men kan een referentielijst voorleggen o Er is formeel aangestelde milieucoördinator of functionaris die de milieumaatregelen van de organisatie coördineert o Er is een milieuverslag of andere (management-) rapportage waarin gerapporteerd wordt over de milieumaatregelen en de behaalde resultaten van de afgelopen 2 jaren o Er bestaat regelmatig een training van het personeel op gebied van gezondheid, veiligheid en leefmilieu
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 2 vergelijkbare opdrachten over de laatste 3 jaren
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-07-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-14
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Dienst Overheidsopdrachten, Binnenhof 4 te 3630 Maasmechelen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver is alleszins verplicht om een plaatsbezoek uit te voeren. met betrekking tot perceel 2, enkel voor locatie "woonzorgcentrum Heyvis", om zich van de feitelijke situatie te vergewissen.De inschrijver dient het attest in bijlage C correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De overige locaties kunnen vrijblijvend bezocht worden na het maken van een afspraak op het e-mailadres inge.gielen@maasmechelen.be.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-04