Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Dirk Vandueren
E-mail: dirk.vandueren@hospex.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=361074
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Project Welzijnstoren - afbraakwerken en saneringswerken Referentienummer: UZ Leuven-TE011324-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
In het kader van de herontwikkeling van de stadscampus wordt volgende aanbesteding geplaatst. Ter realisatie van de toekomstige Welzijnstoren, dient het oude, bestaande VCTB-gebouw gesaneerd en afgebroken te worden. Volgende werken worden in één perceel aanbesteed:
- saneringswerken (asbest) van bestaande VCTB-gebouw;
- sloopgedeelte van het bestaande VCTB-gebouw.
Bijkomende info:
- werken bevinden zich in: Categorie G5 - klasse 5
- aanvang der werken (indicatief):
4/2020 - 6/2020
- looptijd (indicatief):
asbestverwijdering: 6/2020 - 01/2021
afbraakwerken: 10/2020 - 03/2021
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: UZ Leuven, campus Sint-Rafaël, Kapucijnenvoer 35 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
- Saneringswerken (asbest) van bestaande VCTB-gebouw - Sloopgedeelte van het bestaande VCTB-gebouw
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-03-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie de bijlage (selectieleidraad)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-23 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-01-15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
-Wijze van gunnen van de opdracht Huidige opdracht zal worden afgesloten via een mededingingsprocedure met onderhandeling conform artikel 38, 1°c van de Wet Overheidsopdrachten. (c: de opdracht kan niet worden gegund zonder voorafgaande onderhandelingen wegens specifieke omstandigheden die verband houden met de aard, de complexiteit of de juridische en financiële voorwaarden of wegens de daaraan verbonden risico's)
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-06