Uz Leuven

Openbare procedure voor aanneming van werken. Referentie TE011776.P22: buitenaanleg - Inkomzone west - Fase 5



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=360856

I.3. Communicatie

Officiële benaming: SCES NV
Postadres: Canadaring 30,BE-8310 Brugge
E-mail: scesnv@scesnv.be
Internetadres(sen): http://www.scesnv.eu http://www.scesnv.eu

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor aanneming van werken. Referentie TE011776.P22: buitenaanleg - Inkomzone west - Fase 5 
Referentienummer: UZ Leuven-TE011776.P22-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45215140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: Omgevings-en tuinaanleg
Omgevingswerken: de opdracht situeert zich rond de nieuwe Inkomzone West van Gasthuisberg. Het totaalpakket van verhardingen t.e.m. beplanting zit in deze opdracht verweven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: Omgevings-en tuinaanleg Omgevingswerken: de opdracht situeert zich rond de nieuwe Inkomzone West van Gasthuisberg. Het totaalpakket van verhardingen t.e.m. beplanting zit in deze opdracht verweven. 
II.2.7. Looptijd
240 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-28 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-28
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers VERPLICHT deel te nemen aan één van de 2 plaatsbezoeken voorzien op 11/12/2019 om 08/01/2020 (telkens: 13u, samenkomst in de centrale inkom van UZ Leuven) zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt verzameld in het onthaal van Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven. De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.De inschrijvers zullen op het plaatsbezoek hun aanwezigheid moeten aftekenen op een formulier, wat zal gelden als bewijs van aanwezigheid. De inschrijver dient bijgevolg geen documentatie omtrent het plaatsbezoek toe te voegen aan de offerte.Briefwisseling en vragenronde:- Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.- Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper:scesnv@scesnv.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres: bouwteam.omgeving@uzleuven.be ).- Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.- Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is 1Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 14/01/2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 17/01/2020 ;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 14/01/2020 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.918- Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:Universitaire Ziekenhuizen LeuvenTechnische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Inkomzone west-Fase 5Herestraat 493000 Leuvene-mail: bouwteam.omgeving@uzleuven.beEen kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-04

Annonces similaires du BDA :