Provincie Limburg

Raamovereenkomst: herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties in het patrimonium van provincie Limburg



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: provincie Limburg
Postadres: Universiteitslaan 1,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Nadja Nijs
Tel: +32 11237955
Fax: +32 11238111
E-mail: nadja.nijs@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst: herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties in het patrimonium van provincie Limburg 
Referentienummer: 2019N056756
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45317000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Provincie Limburg - varia
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties (laagspanning en middenspanning) in het patrimonium van het provinciebestuur Limburg.  De raamovereenkomst stelt het kader vast waarin diverse deelopdrachten, welke via afzonderlijke beslissingen medegedeeld worden, uitgevoerd dienen te worden. De diverse deelopdrachten hebben telkens een eigen aanvangsdatum, uitvoeringstermijn en een eigen oplevering. Het betreft een raamovereenkomst voor de duur van 4 jaar. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting met betrekking tot de persoonlijke situatie van de inschrijver te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De aanbestedende overheid kan de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is alvorens de gunningsbeslissing te nemen. In dit geval zal ze de betrokken inschrijver via de snelste middelen en binnen de door haar bepaalde termijn verzoeken om de inlichtingen of documenten te verstrekken die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te controleren. De aanbestedende overheid zal echter zelf de inlichtingen of documenten (RSZ, fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD financiën en de verklaring voor niet-faillissement, bij werken: het bewijs van erkenning) aanvragen die zij met behulp van elektronische middelen gratis kan verkrijgen bij de diensten die er de beheerder van zijn. Evenwel moeten:- buitenlandse inschrijvers bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de fiscale bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn- inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstellen, bij hun offerte een attest voegen dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat zij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan hebben aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.Bedraagt de rsz- of fiscale schuld aan bijdrage meer dan 3 000,00 euro, of neemt hij in geval van uitstel van betaling de afbetalingen niet strikt in acht, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62 en artikel 63 van het KB van 18 april 2017.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring dient opgesteld te worden overeenkomstig het bijgevoegde model (bijlage 11 van het KB van 18 april 2017).2. Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid
Eventuele minimumeisen:
1. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
2. *document verzekeringsmaatschappij

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken, hiertoe voegt de inschrijver een lijst toe van de werken die gedurende de afgelopen 5 jaar werden verricht. Deze lijst bevat minimaal 3 referenties en maximaal 5 referenties met vermelding van een gelijkwaardige omvang ( EUR 200.000/jaar). Elke referentie dient gestaafd te zijn door een ondertekend attest van goede uitvoering. Elke referentie vermeldt het adres, de contactpersoon en de contactgegevens. De referenties dienen door het Provinciebestuur contacteer baar te zijn.2. Bewijs inzake nodige aandacht voor veiligheid voor het uitvoerend personeel van de inschrijver, o.a. VCA certificaat OF BESACC-certificaat OF gelijkwaardig (De inschrijver dient dit met de nodige bewijsstukken aan te tonen). De inschrijver dient de nodige certificaten en/of bewijsstukken toe te voegen. 3. Vakbekwaamheden uitvoerend personeel inzake bevoegdheidsniveau: bekwaamheidsattest BA4 en bekwaamheidsattest BA5 (laagspanning) + BA5 specifiek voor het werken aan hoogspanning. De inschrijver voegt de gevraagde attesten toe van de personeelsleden die zullen worden ingezet voor de uitvoering van de opdracht.

Eventuele minimumeisen:
1. Referentielijst met vermelding van omvang, adres, contactpersoon en contactgegevens.
Elke referentie dient gestaafd te worden door een ondertekend attest van goede uitvoering.
2. Certificaat VCA of certificaat BESACC of gelijkwaardig (inclusief de nodige bewijsstukken).
3.  Lijst met personeel dat zal worden ingezet voor de uitvoering van de opdracht, met vermelding en toevoeging van het attest BA4 en/of BA5. Vermelding van minimaal 2 personeelsleden BA5 specifiek voor het werken aan hoogspanning, met toevoeging van de nodige geldige attesten.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-21 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-05-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-21
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-11-21

Annonces similaires du BDA :