Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Haacht
Postadres: Wespelaarsesteenweg 85,BE-3150 Haacht
Contactpersoon: De heer Kris Leysen
Tel: +32 16269451
Fax: +32 16269419
E-mail: kris.leysen@haacht.be
Internetadres(sen): www.haacht.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: ARA (Atelier ruimtelijk advies)
Postadres: Gitschotellei 150,BE-2600 Berchem
Contactpersoon: De heer Dries Beys
Tel: +32 34855737
E-mail: dries@atelierruimtelijkadvies.be
Internetadres(sen): www.atelierruimtelijkadvies.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - HERAANLEG STATIONSOMGEVING : Haacht-Station Fase 1 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019.14/OW
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45200000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Haacht-Station, Provinciesteenweg 38 te Haacht
II.2.4. Beschrijving
Stationsomgeving te Haacht : Heraanleggen van de wegenis en de parking en het plaatsen van een nieuwe fietsoverkapping.
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* - Inschrijvers dienen aan te tonen dat de persoon die hen vertegenwoordigt en de offerteondertekent, hiertoe gemachtigd is. Dit kan door het bijvoegen van de authentieke of onderhandseakte waaruit deze bevoegdheid blijkt of via een afschrift van de volmacht.De inschrijver kan eventueel ook verwijzen naar het nummer van de bijlage van het BelgischStaatsblad waarin de akte bij uittreksel is bekendgemaakt (cfr. art. 44, § 2 van het KB van 18 april2017).- Indien een offerte wordt ingediend door een combinatie van inschrijvers zonderrechtspersoonlijkheid, dienen zij in een bijlage bij hun offerte de persoon aan te duiden die decombinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende overheid.- Inschrijvers dienen een lijst bij te voegen met de oorsprong van de te leveren producten en de teverwerken materialen die afkomstig zijn van buiten de Europese Unie (cfr. art. 78, 5° van het KB van18 april 2017).- Attesten cfr. Art 68-69 van de wet van 17 juni 2016.- Attest betreffende de betaling van de bijdragen inzake sociale zekerheid (cfr. art. 62 van het KB van18 april 2017):- Inschrijvers die personeel tewerkstellen dat onderworpen is aan de Belgische socialezekerheidswetgeving, dienen geen attest bij te voegen. De aanbestedende overheid zal zelf, viaelektronische weg, het attest opvragen bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, waaruit blijktdat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van de bijdragen voor desociale zekerheid.- Inschrijvers die personeel tewerkstellen uit een andere lidstaat van de Europese Unie moetendaarentegen wel een attest bijvoegen, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarin bevestigdwordt dat ze op de dag voor de opening der biedingen voldaan hebben aan de voorschrifteninzake de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.- Attest betreffende de betaling van fiscale schulden (cfr. art. 63 van het KB van 18 april 2017):- Belgische inschrijvers dienen geen attest bij te voegen, dat zal de aanbestedende overheidindien mogelijk opvragen langs elektronische weg.- Inschrijvers uit andere lidstaten voegen een recent attest bij waaruit blijkt dat zij aan hun fiscaleverplichtingen voldoen.- Attest van erkende aannemer (cfr. art. 70 van het KB van 18 april 2017):- Inschrijvers voegen een attest bij hun offerte waaruit blijkt dat zij beschikken over de vereisteerkenning, zoals gespecificeerd in paragraaf 'F. Erkenning' van het eerste deel van het bestekVM/B 2017.- Indien inschrijvers nog niet beschikken over de vereiste erkenning, maar wel een aanvraaghebben ingediend tot het bekomen van deze erkenning bij de Commissie voor erkenning deraannemers, voegen zij de nodige bewijsstukken bij hun offerte om deze aanvraag te staven.- Buitenlandse inschrijvers voegen bij de officiële documenten een beëdigde vertaling naar hetNederlands. De inschrijver draagt de kosten voor de vertaling.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-28 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-03-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-11-20