Az Turnhout Vzw

Aankoop van werkwagens en toebehoren voor schoonmaak



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Turnhout vzw
Postadres: Steenweg op Merksplas 44,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Jef Nys
Tel: +32 14406882
Fax: +32 14444109
E-mail: jef.nys@azturnhout.be
Internetadres(sen): www.azturnhout.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop van werkwagens en toebehoren voor schoonmaak 
Referentienummer: 2019/013
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39800000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
AZ Turnhout wil alle huidige werkwagens voor de schoonmaak vervangen door nieuwe.
Dit geldt zowel voor campus Sint-Elisabeth als campus Sint-Jozef.
Verder worden binnen dit dossier ook alle verbruiksgoederen en toebehoren meegenomen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Werkwagens, tools en moppen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Turnhout campus Sint-Elisabeth, Rubensstraat 166 te 2300 Turnhout / AZ Turnhout campus Sint-Jozef, Steenweg op Merksplas 44 te 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de poetkarren inclusief de tools die erop bevestigd kunnen worden en alle moppen en doeken. 
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Diverse verbruiksgoederen en toebehoren 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Turnhout campus Sint-Elisabeth, Rubensstraat 166 te 2300 Turnhout / AZ Turnhout campus Sint-Jozef, Steenweg op Merksplas 44 te 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
Binnen dit perceel bevinden zich de poetsproducten al dan niet voorzien van een doseersysteem. 
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient een bankverklaring in te dienen, waaruit zijn financiële draagkracht blijkt in relatie tot de omvang van deze opdracht. Deze verklaring dient afkomstig te zijn van een in de EU gevestigde bank.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. De bankverklaring mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf gestelde datum van opening van offertes.
2. Van het lopende jaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een nota met beschrijving van de dienst na verkoop en nederlandstalige contactpersonen die ter beschikking zullen staan van de inschrijver; - alsook de beschrijving (plaats uitbating) van eventuele servicepunten in België; - bereikbaarheid/openingsuren van dienst na verkoop.2. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken die de inschrijver de afgelopen 3 jaar heeft uitgevoerd3. Technische fiches van alle aangeboden artikelen4. plan van aanpak omtrent jaarlijkse opleiding van personeel.5. Toelichting omtrent de werking van een digitale toepassing of webshop voor online bestellingen

Eventuele minimumeisen:
1. nvt
2. 2 referenties
3. nvt
4. nvt
5. nvt


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-02 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-03-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-02
Plaatselijke tijd: 13:00
Adres: Aankoopdienst, Campus St Elisabeth, Rubensstraat 166, 2300 Turnhout

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg, BE Turnhout

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-28

Annonces similaires du BDA :