Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: C.V.B.A. Maatschappij voor de Huisvesting van het Kanton Heist-op-den-Berg
Postadres: Plantijnlaan 2,BE-2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: De heer Danny Van den berghe
Tel: +32 15247186
Fax: +32 15242680
E-mail: danny.vandenberghe@hkh.vlaanderen
Internetadres(sen): www.huisvestingheistputte.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: C.V.B.A. Maatschappij voor de Huisvesting van het Kanton Heist-op-den-Berg
Postadres: Plantijnlaan 2,BE-2220 Heist-op-den-Berg
Contactpersoon: De heer Danny Van den berghe
Tel: +32 15247186
Fax: +32 15242680
E-mail: danny.vandenberghe@hkh.vlaanderen
Internetadres(sen): www.huisvestingheistputte.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
schoonmaak gemene delen appartementsgebouwen Referentienummer: 2019036
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de periodieke schoonmaak van de gemene delen van verschillende appartementsgebouwen van de Maatschappij voor de Huisvesting.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
reinigen van ramen en deuren in gemene delen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
reinigen van traphallen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Putte en Heist op den Berg
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. De aanbestedene overheid zal, voor de Belgische inschrijvers, ZELF via electronische weg de volgende noodzakelijke documenten opvragen om de uitssluitingsgronden na te gaan:-RSZ attest inzake sociale schulden-attest inzake fiscale schulden
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
2. De aanbestedene overheid zal, voor de Belgische inschrijvers, ZELF via electronische weg de volgende noodzakelijke documenten opvragen om de uitssluitingsgronden na te gaan:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver verklaart op eer dat de huurders in het Nederlands te woord zullen worden gestaan en dat de personen die aan de opdracht zullen werken over de vereiste capaciteiten beschikken.2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver verklaart op eer dat de huurders in het Nederlands te woord zullen worden gestaan en dat de personen die aan de opdracht zullen werken over de vereiste capaciteiten beschikken.
2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-17 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-04-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-17
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: RaadzaalInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver dient een plaatsbezoek uit te voeren voor het indienen van de offerte. Gelieve hiervoor contact op te nemen met Sabine Rombauts (015/247186 of sr@hkh.vlaanderen)
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-29