Ozcs Keerbergen Vzw

Verbouwen voormalig kloostergebouw + nieuwbouw sanitair: P1/Algemene bouwwerken, afwerking en omgevingswerken, excl. technieken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OZCS Keerbergen vzw
Postadres: Leuvensebaan 27,BE-2223 Schriek
Contactpersoon: Jan BAKELANTS
Tel: +32 15339677
E-mail: jan.bakelants@ozcskeerbergen.be
Internetadres(sen): http://ozcs-koepel.be/ozcs-keerbergen/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=354698

I.3. Communicatie

Officiële benaming: architectenbureau ARDESC bvba
Postadres: Molenstraat 31/1,BE-2490 Balen
Tel: +32 14317660
E-mail: info@ardesc.be
Internetadres(sen): http://www.ardesc.be http://www.ardesc.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verbouwen voormalig kloostergebouw + nieuwbouw sanitair: P1/Algemene bouwwerken, afwerking en omgevingswerken, excl. technieken 
Referentienummer: OZCS Keerbergen-AR16.354-P1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45214200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Verbouwen voormalig kloostergebouw + nieuwbouw sanitair
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Kapelstraat 58, 3140 Keerbergen
II.2.4. Beschrijving
P1/Algemene bouwwerken, afwerking en omgevingswerken, excl.technieken 
II.2.7. Looptijd
350 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie administratief bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie administratief bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-02 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-02
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
de offertes worden ingediend en geopend via E-tendering


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Digitale dossiers worden gratis verzonden per mail. Een uitgeprinte versie kan bekomen worden tegen kostprijs (zie administratief bestek)

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen-afdeling Mechelen, BE Mechelen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen-afdeling Mechelen, BE Mechelen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-18

Annonces similaires du BDA :