Antwerpen

Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels en hydranten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Antwerpen
Postadres: Grote Markt 1,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Christel Tijms
Tel: +32 33384610
E-mail: christel.tijms@antwerpen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=355698 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=355698


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels en hydranten 
Referentienummer: Antwerpen-GAC_2018_00680-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50413200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels en hydranten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels, hydranten en toebehoren voor Stad Antwerpen, AG Vespa en OCMW Antwerpen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels, hydranten en toebehoren. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels, hydranten en toebehoren voor AG Stedelijk Onderwijs, Beschut wonen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor aankoop, levering, keuring en onderhoud van snelblustoestellen, haspels, hydranten en toebehoren. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-14 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De overheidsopdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met 1 deelnemer per perceel.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-14

Annonces similaires du BDA :