Az Alma

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Verbouwingswerken nieuwe PAAZ afdeling - gedeelte technische uitrustingen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Alma
Postadres: Ringlaan 15,BE-9900 Eeklo
Contactpersoon: Mevrouw Julie De Roeck
Tel: +32 93101545
E-mail: dca@azalma.be
Internetadres(sen): www.azalma.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Verbouwingswerken nieuwe PAAZ afdeling - gedeelte technische uitrustingen 
Referentienummer: 2019/REF/JDR/DCA/017
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45315000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE233
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Alma
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het technische gedeelte verbouwen van een bestaande ziekenhuisafdeling naar een PAAZ-afdeling (Psychiatrische Afdeling van een Algemeen Ziekenhuis). De te verbouwen oppervlakte bedraagt ongeveer 1.200m². Hiervoor zullen o.a. volgende werken uitgevoerd moeten worden: - werfinrichting; - afbreken, demonteren en wegvoeren van niet behouden technische installaties, leidingen, kanalen, bekabelingen, enz.; - opnieuw installeren van de technische installaties zoals ontworpen en beschreven door het studiebureau technieken (Studiebureau De Klerck). De werken worden uitgevoerd in een volledig operationeel ziekenhuis. De werking ervan mag niet gestoord of onderbroken worden behalve de te verbouwen afdeling. Aan- en afvoer van materialen gebeurt uitsluitend via de buitenzijde van het gebouw. Hiervoor wordt een tijdelijk werklift en trappenhuis opgesteld. Ook alle personeel dient via deze trap/lift het gebouw te betreden. De werken worden uitgevoerd onder strikte voorwaarden die worden beschreven in een bouwplaatsreglement. Het niet volgen van deze voorwaarden geeft aanleiding tot het innen van boetes die contractueel zullen worden vastgelegd. Gezien de opdracht is een plaatsbezoek vereist. Het bezoek dient door de kandidaat- inschrijver voorafgaandelijk worden aangevraagd aan het facilitair meldpunt van het ziekenhuis op telefoonnummer 09/310.14.00. De bouwwerken zijn onderworpen aan een strikte timing. De startdatum wordt voorzien op de maandag 3 februari 2020. De werken dienen voorlopig opgeleverd te worden op 15 juli 2020. Door zich kandidaat te stellen engageert de inschrijver zich contractueel om deze termijn te volgen. Het ganse bouwproces zal vastgelegd worden in een uitvoeringsplanning die tijdens de eerste werfvergadering zal worden besproken en dan vastgelegd. De inschrijver dient dus rekening te houden met de leveringstermijnen van de voorgestelde materialen om de planning te kunnen volgen. Vermits het een belangrijk gesubsidieerd dossier is waarvan de timing opgelegd werd door de overheid zullen de vertragingsboetes afwijken van deze vermeld in de wet overheidsopdrachten en verder gespecificeerd worden in het bijzonder bestek.  De door de overheid opgelegde deadline voor het in gebruik nemen van de dienst is enkel mogelijk met een strikte planning. De vooropgestelde planning (werken uitvoeren in een functionerend ziekenhuis, rekening houdend met de nodige veiligheidsmaatregelen en met aanvoer van personen en materialen van buitenaf) in combinatie met de deadline toont aan dat we de spoedprocedure zullen toepassen. Het niet halen van de opgelegde ingebruikname zou voor de bouwheer een ernstig nadeel berokkenen. Het bestek met de meetstaten zal aan de inschrijver toegestuurd worden op maandag 2 december 2019. De offerte dient uiterlijk ingediend te worden op maandag 16 december 2019. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-02-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-07-15
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Richtlijnen bij het invullen van het UEA :- Ga naar de website https://uea.publicprocurement.be en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' In dit geval wordt u een algemene aanwijzing voor alle selectiecriteria gevraagd.- Geef aan of u voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria.- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF en/of xml formaat zodat deze op elektronische wijze bij uw offerte kan worden gevoegd.Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.Het formulier voor aanvraag tot deelneming moet vergezeld zijn van volgende stukken:Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Minimaal 5 referenties waaruit blijkt dat de inschrijver beschikt over voldoende bewezen kennis en ervaring.2. De inschrijver dient aan te tonen dat hij beschikt over relevant leidinggevend personeel om de werken van deze omvang in de korte uitvoeringsperiode van dichtbij op te volgen en tot een goed einde te brengen.3. Plan van aanpak opmaken4. VCA certificaat

Eventuele minimumeisen:
1. - Minstens 2 referenties van werken uitgevoerd in een ziekenhuis.
- Alle referenties dienen vergezeld te zijn van een door de bouwheer ondertekend attest van goede uitvoering.
- De inschrijver stelt zijn referenties voor op één A4 per referentie. In dit document worden de uitgevoerde werken beschreven, opgave van de uitvoeringstermijn (met jaartal), de kostprijs van de werken en de contactpersoon bij de bouwheer.
De meest relevante referenties krijgen de hoogste score.
2. Voorleggen van de studie- en beroepskwalificaties van de projectleider en werfleider, samen met een referentielijst van de door beide uitgevoerde relevante projecten.
3. De inschrijver beschrijft op max. één A4 het plan van aanpak van zijn werforganisatie met indicatie van de onderaannemers waarop hij zal beroep doen (indien relevant).
4. De inschrijver dient via een officieel attest aan te tonen dat hij voldoet aan de VCA-criteria.
Vereiste erkenning: OFWEL D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3;
OFWEL D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3;
OFWEL P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 3.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-31 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2019-12-02
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De kandidaat wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Het bezoek dient door de kandidaat-inschrijver voorafgaandelijk worden aangevraagd aan het facilitair meldpunt van het ziekenhuis op telefoonnummer 09/310.14.00. Een bezoekbewijs zal door AZ Alma worden afgeleverd.De inschrijver dient dit bewijs, op straffe van nietigheid, bij zijn kandidatuurstelling te voegen.De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg - Oost-Vlaanderen
Opgeëistenlaan 401, BE-9000 Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-15

Annonces similaires du BDA :