Stad Antwerpen

Raamovereenkomst voor onderhoudswerken aan rijwegen en voetpaden in elementverharding



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Antwerpen
Postadres: Grote Markt 1,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Osman Kolcakovic
Tel: +32 33384209
E-mail: osman.kolcakovic@antwerpen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=353415


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor onderhoudswerken aan rijwegen en voetpaden in elementverharding 
Referentienummer: Antwerpen-GAC_2019_01001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233141
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze overheidsopdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met één deelnemer. De sluiting van deze overeenkomst doet ten aanzien van de opdrachtnemer geen exclusiviteitsrecht ontstaan voor het uitvoeren van opdrachten zoals omschreven in dit bestek.
Onderhavige raamovereenkomst betreft onderhoudswerken aan rijwegen en voetpaden in elementverharding in een stedelijke omgeving. De deelopdrachten die volgens deze overeenkomst geplaatst worden verschillen onderling sterk in omvang, gaande van plaatselijke herstelling van beschadigingen (zoals verzakkingen of schade na nutswerken of ongevallen), tot het opnieuw aanleggen van volledige straten. De aanbestedende overheid vestigt er uitdrukkelijk de aandacht op dat de kleine werken een groot aandeel van deze overeenkomst uitmaken en de inschrijver bijgevolg met een hiermee overeenstemmend rendement rekening dient te houden bij het calculeren van zijn offerte.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-03


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De aanbestedende overheid ontving enkele vragen van een potentiële inschrijver. Met document "01001_vraag_en_antwoord_20191003.pdf", geeft de aanbestedende overheid een antwoord op deze vragen.

Annonces similaires du BDA :