Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stadsbestuur Diksmuide
Postadres: Grote Markt 6,BE-8600 Diksmuide
Contactpersoon: Mevrouw Karien Callewaert
Tel: +32 51793111
Fax: +32 51510044
E-mail: Karien.callewaert@diksmuide.be
Internetadres(sen): www.diksmuide.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Huren van kerstverlichting 2019-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019-134
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51110000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het huren van kerstverlichting inclusief leveren, monteren, demonteren en onderhoud voor een periode van 3 jaar (kerstperiode 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Accenten Centrum Diksmuide II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-12-09
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-01-10
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Paalornamenten deelgemeenten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE252
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Om de paalornamenten operatief te maken dienen alle palen nog te worden voorzien van paalcontacten. Fluvius dient deze nog te plaatsen waardoor er niet kan gegarandeerd worden dat de ornamenten reeds in 2019 kunnen gehangen worden. Alle paalornamenten in de deelgemeenten zijn vermoedelijke hoeveelheden, gerekend op 3 jaar. Dit kan dus geminderd worden naar 2 jaar zonder bijkomende schadevergoeding. Tegen half oktober 2019 willen we uitsluitsel kunnen geven of 2019 haalbaar is voor Fluvius.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-12-09
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-01-10
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Verzekering
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt
Eventuele minimumeisen:
1. Verklaring
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-22 08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-01