Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Oudenaarde
Postadres: Tussenmuren 17,BE-9700 Oudenaarde
Contactpersoon: De heer Eddy Surmont
Tel: +32 55335136
Fax: +32 55301345
E-mail: eddy.surmont@oudenaarde.be
Internetadres(sen): www.oudenaarde.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Stad Oudenaarde
Postadres: Tussenmuren 17,BE-9700 Oudenaarde
Contactpersoon: Mevrouw Karolien Gabriel
Tel: +32 55335172
Fax: +32 55335188
E-mail: karolien.gabriel@oudenaarde.be
Internetadres(sen): www.oudenaarde.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Dienstverleningsovereenkomst rioolbeheer Oudenaarde Referentienummer: D59742019
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90480000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE235
II.2.4. Beschrijving
Het aanstellen van een partner die het onderhoud en het beheer van de gemeentelijke rioleringsinfrastructuur voor zijn rekening neemt, dit zonder dat hiervoor een eigendomsoverdracht gebeurt. De vergoeding zal gebeuren op basis van de werkelijk gepresteerde uren en facturen van onderaannemers die in opdracht van de dienstverlener mee aan de uitvoering van deze opdracht werken. Onder deze opdracht valt onder andere: - Beheer van riooldatabank; - Opmaak van een hemelwaterplan; - Hydraulische en technische adviezen; - Onderhoud en beheer van gemeentelijke pompinstallaties; - Opmaak afkoppelingsdossiers en opvolging van uitvoering; - Opmaak van dossiers voor het plaatsen van IBA's en het onderhoud en beheer van IBA's; - Projectmanagement; - Ondersteuning bij VMM dossiers;
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het voorleggen van ten minste 3 referenties betreffende de uitgevoerde gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen 5 jaar werden verricht. 2. Een lijst met nominatieve opgave van de personen onder wiens leiding de verschillende aspecten van de opdracht zullen uitgevoerd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. Lijst met vermelding van het bedrag, jaartal van uitvoering, opdrachtgever en bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht (max. één A4 per referentie).
Diensten worden aangetoond door attesten van goede uitvoering.
2. In de lijst dienen achtereenvolgens vermeld te worden: de naam, diploma's en getuigschriften, de specifieke ervaring voor het domein waarvoor ze ingeschakeld zullen worden (max. 2 A4 per persoon). Indien beroep wordt gedaan op onderaannemers dienen bij de betrokken personen de naam en het adres van de onderaannemer te worden vermeld. Tevens dient een schriftelijke verbintenis bijgevoegd te worden waaruit blijkt voor welk domein zij hun diensten aanbieden. Bij gunning staan de opgegeven personen effectief in voor de leiding van de studie van de vermelde deelaspecten. Ze zijn de aanspreekpunten voor de opdrachtgevende overheid en de betrokken actoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-29 14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-27