Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Diest
Postadres: Hasseltsestraat 30,BE-3290 Diest
Contactpersoon: Kathleen Thys
Tel: +32 13350640
E-mail: kathleen.thys@diest.be
Internetadres(sen): http://www.diest.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=353636
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST VOOR DE UITVOERING VAN SCHILDER- EN BEHANGWERKEN Referentienummer: OCMW Diest-2019012-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45442100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ter ondersteuning van de vaste ploeg eigen personeelsleden zijn de Stad en het OCMW Diest op zoek naar externe hulp om mee het onderhoud te verzorgen van het patrimonium. Onderhavige
raamovereenkomst bestaat uit 2 percelen: perceel 1 gaat over binnen-schilderwerken en behangwerken; perceel 2 gaat over buitenschilderwerken. Het OCMW Diest treedt op als opdrachtencentrale. Zie bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de uitvoering van interieur-schilderwerken en behangwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Diest
II.2.4. Beschrijving
interieur-schilderwerken en behangwerken
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximaal 3x verlengbaar onder dezelfde voorwaarden. Zie bestek.
Lot 2II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de uitvoering van schilderwerken buiten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Diest
II.2.4. Beschrijving
schilderwerken buiten
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximaal 3x verlengbaar onder dezelfde voorwaarden. Zie bestek.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-22 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-04-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbanken arr. Leuven, BE Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-24