Ocmw Diest

RAAMOVEREENKOMST VOOR DE UITVOERING VAN SCHILDER- EN BEHANGWERKEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Diest
Postadres: Hasseltsestraat 30,BE-3290 Diest
Contactpersoon: Kathleen Thys
Tel: +32 13350640
E-mail: kathleen.thys@diest.be
Internetadres(sen): http://www.diest.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=353636


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST VOOR DE UITVOERING VAN SCHILDER- EN BEHANGWERKEN 
Referentienummer: OCMW Diest-2019012-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45442100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ter ondersteuning van de vaste ploeg eigen personeelsleden zijn de Stad en het OCMW Diest op zoek naar externe hulp om mee het onderhoud te verzorgen van het patrimonium. Onderhavige
raamovereenkomst bestaat uit 2 percelen: perceel 1 gaat over binnen-schilderwerken en behangwerken; perceel 2 gaat over buitenschilderwerken. Het OCMW Diest treedt op als opdrachtencentrale. Zie bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de uitvoering van interieur-schilderwerken en behangwerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Diest
II.2.4. Beschrijving
interieur-schilderwerken en behangwerken 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximaal 3x verlengbaar onder dezelfde voorwaarden. Zie bestek. 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de uitvoering van schilderwerken buiten 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Diest
II.2.4. Beschrijving
schilderwerken buiten 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Maximaal 3x verlengbaar onder dezelfde voorwaarden. Zie bestek. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-22 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-04-19


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbanken arr. Leuven, BE Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-24

Annonces similaires du BDA :