Brandweer Zone Kempen

Uitnodiging tot indienen offerte - Quickscan, conditiemeting, onderhoudsplanning en levensduurkostenberekening voor de kazernes van Brandweer zone Kempen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Brandweer zone Kempen
Postadres: Stelenseweg 92,BE-2440 Geel
Contactpersoon: De heer Filip Kenis
Tel: +32 14337440
Fax: +32 14566658
E-mail: filip.kenis@gemeentemol.be
Internetadres(sen): www.kempen.hulpverleningszone.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Quickscan, conditiemeting, onderhoudsplanning en levensduurkostenberekening voor de kazernes van Brandweer zone Kempen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2019/018
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71326000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Brandweer zone Kempen, Stelenseweg 92 te 2440 Geel
II.2.4. Beschrijving
Locatie van de kazernes waar de gebouwen zijn gelokaliseerd en waar de diensten dienen uitgevoerd: Kazerne Balen: Vredelaan 2, 2490 Balen Kazerne Geel: Stelenseweg 92, 2440 Geel Kazerne Grobbendonk: Vaartkom 3, 2280 Grobbendonk Kazerne Herentals: Oud-Strijderslaan 1, 2200 Herentals Kazerne Mol: Ambachtsstraat 18, 2400 Mol Kazerne Westerlo: de Merodedreef 13, 2260 Westerlo De opdracht bestaat uit 4 deelopdrachten : 1. Het op basis van 'Quick-scans' inventariseren van de conditie van het gebouwenpark en kwantificeren van risico's op beheersniveau. 2. Het opmaken van conditiestaatmetingen van bouwkundige delen en gebouw-gebonden installaties van gebouwen volgens NEN 2767. 3. Het opstellen van meerjarenonderhoudsplanningen (MJOP) voor geselecteerde gebouwen, afhankelijk van de resultaten quick-scans en conditiemetingen. 4. Het op projectbasis bepalen van de levensduurkosten of TCO's ('Total Cost of Ownership') van gebouwen, en het afwegen op beheersniveau van instandhoudings,- en renovatiekosten versus vervangen van gebouwen of gebouwdelen. De Quickscans, conditiestaatmetingen, TCO's en MJOP's zullen per type gebouw - gebouwengroepen, met opgaven van de vloeroppervlakte toegewezen worden. De te onderzoeken kazernes en de opdrachtformulering van de aanbestedende overheid wordt uiteengezet in de Technische eisen en maakt integraal deel uit van het bestek. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De verklaring is niet ouder dan 3 maanden op datum van opening van de offertes.
2. De minimale gemiddelde totale omzet van de inschrijver dient 100.000 euro te bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De vereiste capaciteit, kennis en ervaring van de inschrijver moet blijken uit een lijst van 5 relevante (referentie-)opdrachten uitgevoerd in de afgelopen 3 jaar.

Eventuele minimumeisen:
1.  Uit de opdrachten moet blijken dat er conditiestaatmetingen zijn uitgevoerd volgens de norm NEN 2767 met meerjarenonderhoudsplanningen (MJOP);
 De bruto vloeroppervlakte waarvoor de conditiestaatmeting is uitgevoerd moet minstens 30000m² bedragen voor minstens 2 van de 5 referenties;
 Voor minstens twee referentieopdrachten moet een TCO of instandhoudingskost berekend zijn met een afwegingsadvies voor renovatie of vervanging.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-31


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De aanbestedende overheid zal een plaatsbezoek met briefing organiseren.Datum en locaties, zie verder.De inschrijvers kunnen vragen stellen over het project, de studieopdracht en de site.U dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan uw offerte. Bij onstentenis van dit document, behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om hetzij de offerte als substantieel onregelmatig af te wijzen, hetzij verduidelijking te vragen aan de inschrijver. In geen geval kan de uitvoerder tijdens de uitvoering, aanspraak maken op bijkomende vergoedingen voor werken, die vaststelbaar zijn tijdens een plaatsbezoek.Vraag en antwoordrondeDe inschrijver die heeft deelgenomen aan het plaatsbezoek kan vragen stellen aan de leidend ambtenaar tot uiterlijk 10 werkdagen voor de opening van de offertes via het e-mailadres filip.kenis@gemeentemol.be.De vragen en antwoorden worden aan alle inschrijvers schriftelijk bezorgd via e-mail en aangetekend schrijven. De inschrijver dient in het onderwerp van de mail de referentie van het bestek 2019/0018 te vermelden.Organisatie plaatsbezoeken:Woensdag 18 september 2019, 9.00u tot 11.30uKazerne Westerlo: de Merodedreef 13, 2260 WesterloKazerne Grobbendonk: Vaartkom 3, 2280 GrobbendonkKazerne Herentals: Oud-Strijderslaan 1, 2200 HerentalsVan 11.30u tot 12.30u zal de leidend ambtenaar, maj. Filip Kenis aanwezig zijn in de kazerne van Herentals voor vragen over het project.Donderdag 19 september 2019, 9.00 tot 11.30uKazerne Geel: Stelenseweg 92, 2440 GeelKazerne Mol: Ambachtsstraat 18, 2400 MolKazerne Balen: Vredelaan 2, 2490 BalenVan 11.30u tot 12.30u zal de leidend ambtenaar, maj. Filip Kenis aanwezig zijn in de kazerne van Balen voor vragen over het project.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-09

Annonces similaires du BDA :