Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Kapelle-op-den-Bos
Postadres: Marktplein 29,BE-1880 Kapelle-op-den-Bos
Contactpersoon: De heer Bralt Michiels
Tel: +32 15713271
Fax: +32 15713725
E-mail: bralt.michiels@kapelle-op-den-bos.be
Internetadres(sen): www.Kapelle-op-den-bos.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanpassingswerken interieur administratief centrum Referentienummer: 2019/052
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262700
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
II.2.4. Beschrijving
Het betreft de vernieuwing van de loketfuncties, toiletten en het creëren van opslagruimte in het administratief centrum te Kapelle-op-den-Bos. - afbreken bestaande balies, creëren van nieuwe loketten, scheidingswand, vernieuwen plafond en vloeren - Uitbreken van bestaande toiletten en tegels, nieuwe hangtoiletten, plafond met nieuwe verlichting op sensor - Creëren van opslagruimte in gyproc voor meubilair en diverse voorzieningen - Ombouw toilet naar douchecel - Uitbraak muur en plaatsing glazen deur/vaste wand T.b.v. personeelsdienst
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet op jaarbasis dient minimum 3x de waarde van deze opdracht te hebben.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de gelijkaardige werken die gedurende de laatste 2 jaar werden verricht.
Eventuele minimumeisen:
1. minimum 3 gelijkaardige werken bij voorkeur met afschrift waaruit blijkt dat de opdrachtgever tevreden was over de uitvoering.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-07 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-11-07
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Raadszaal 1e verdieping, administratief centrumInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staten
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-06