Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: IOK
Postadres: Antwerpseweg 1,BE-2440 Geel
Contactpersoon: De heer Rob Eyckmans
Tel: +32 14574296
E-mail: rob.eyckmans@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak en glaswas van de gebouwen van IOK en IOK Afvalbeheer (2020-2023) Referentienummer: 2019001-JVP
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak en glaswas van de gebouwen van IOK en IOK Afvalbeheer (periode 2020-2023).
De huidige opdracht heeft als voorwerp het onderhoud en de schoonmaak van de kantoren en gebouwen van IOK en IOK Afvalbeheer en dit overeenkomstig de voorwaarden van het huidig bijzonder bestek.
Ook de glaswas van deze gebouwen wordt in deze overheidsopdracht opgenomen.
Het voorwerp van de opdracht is gedetailleerder beschreven in het derde deel: technische bepalingen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-08-27
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-08-28
Plaatselijke tijd: 00:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-09-05
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar donderdag 5 september 2019,11.00 uur.
De beschikbare documenten 'werken met derden' werden toegevoegd.
Indien uw offerte reeds ingediend werd en de inhoud van deze documenten geen invloed heeft op uw prijsopgave, hoeft u uw offerte niet opnieuw in te dienen.
In de inventaris is er een kolom voorzien voor loonkost en overheadkost.
Het is van uiterste belang dat beide kolommen ingevuld worden.
Omdat wij de ingediende prijzen extra laten screenen door ABSU kunnen wij met de opsplitsing tussen overheadkost en loonkost inzicht krijgen in de prijsopbouw.