Universitair Ziekenhuis Gent

Raamovereenkomst voor het uitvoeren van niet-chemische onkruidbestrijding en reinigen van campus UZ Gent en het ter beschikking stellen van gekwalificeerde tuinarbeiders



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
Fax: +32 93323853
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van niet-chemische onkruidbestrijding en reinigen van campus UZ Gent en het ter beschikking stellen van gekwalificeerde tuinarbeiders 
Referentienummer: OP/AVE/SSI/D34190115
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77314000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Uitvoeren van niet-chemische onkruidbestrijding van de wegenis op de campus UZ Gent 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Het reinigen en schoonmaken wegenis, fietspaden, fietsenstallingen, parkings, parkeergebouw enz. 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Ter beschikking stellen van gekwalificeerde tuinarbeiders 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:- niet in staat van faillissement verkeert;- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do?clean=false

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.2. Enkel voor perceel 2, perceel 3: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR 100.000,00.
2. De gemiddelde totale jaaromzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR 50.000,00.
Bv. als de inschrijver een offerte indient voor perceel 1 en 2, moet hij een gemiddelde totale jaaromzet over de laatste drie boekjaren hebben van minimaal EUR 150.000,00.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 1 referentie incl. contactgegevens (naam + telefoon/mailadres), data en instanties waarvoor ze bestemd waren van een gelijkaardige opdracht van het perceel waarvoor hij indient.
Bv. als de inschrijver een offerte indient voor perceel 1 en 2, moet hij voor elk perceel minimaal 1 referentie voorleggen van een gelijkaardige opdracht.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-24 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-03-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-09-24
Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Perceel 1 & 2:Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Aangezien het Bestuur onder geen enkel beding verrekeningen in meer aanvaardt na opening van de offertes wordt de inschrijver gevraagd zich ter plaatse te komen vergewissen van:- de omvang van de "uit te voeren werken"- de moeilijkheidsgraad van de uitvoering - de uitvoeringsrisico's van de opdracht- alle andere factoren die een belangrijke invloed kunnen hebben op de prijsvorming.Verrekeningen zijn uitgesloten, voor de posten die in de inventaris zijn vervat. Er worden dus geen verrekeningen aanvaard o.a. voor moeilijkheidsgraad uitvoering, uitvoeringsrisico's toegankelijkheid, beperkte doorgangshoogte - ..enz.Het niet bezoeken van de werkzone van de "opdracht" kan leiden tot de nietigverklaring van de offerte. Het bewijs van het plaatsbezoek zal geleverd worden door het document in bijlage C ondertekend toe te voegen aan de offerte.Gelieve contact op te nemen met de uitvoeringscoördinator om uw afspraak te maken: Pepijn Verheyen (pepijn.verheyen@uzgent.be of +32 9 33 22565). Dit kan tot uiterlijk 10 kalenderdagen voor de openingsdatum.De inschrijver dient het attest in bijlage C correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.Perceel 3De inschrijver mag een plaatsbezoek uitvoeren, dit is niet verplicht.Hiervoor dient hij contact op te maken met de uitvoeringscoördinator: Pepijn Verheyen (pepijn.verheyen@uzgent.be of +32 9 33 22565). Dit kan tot uiterlijk 10 kalenderdagen voor de openingsdatum.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-08-21

Annonces similaires du BDA :