Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Karoline Stuyck
Tel: +32 34316994
E-mail: karoline.stuyck@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Karoline Stuyck
Tel: +32 34316994
E-mail: karoline.stuyck@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamcontract voor het leveren, plaatsen en onderhouden van hoog laag baden, douchestoelen, douchebrancards en aankleedtafels Referentienummer: 2019/035/KS
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44411200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht betreft het leveren, plaatsen en indienststelling van hoog laagbaden, douchestoelen, douche brancards en aankleedtafels voor vervangingsinvesteringen en plaatsing in renovatie en nieuwbouwprojecten.
De specifieke omschrijving van de opdracht wordt verder uitgewerkt in de technische bepalingen van het bestek dat enkel zal worden overgemaakt aan de geselecteerde kandidaten.
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Hoog-laag baden"
Perceel 2 "Douchestoelen"
Perceel 3 "Douche brancards"
Perceel 4 "Aankleedtafels"
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Hoog-laag baden II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Douchestoelen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Douchebrancards II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Aankleedtafels II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's. Het bewijs van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag.2. De inschrijver voegt de drie meest recente jaarrekeningen. Indien de inschrijver niet bij wet verplicht is om een jaarrekening neer te leggen, voegt hij de meest recente balans en resultatenrekening bij. Deze jaarrekening / balans en resultatenrekening zal gebruikt worden om een beknopte financiële analyse uit te voeren waarbij zeker de solvabiliteit en cash flow zal beoordeeld worden. Bij ondernemingen die geen gezonde financiële situatie hebben waardoor een langdurige samenwerking een probleem zou kunnen vormen, kan de kandidaatstelling onregelmatig worden beschouwd en worden geweerd. Los daarvan kan de aanbestedende overheid verdere inlichtingen en documenten opvragen die zij nodig acht om de toestand van de inschrijver te beoordelen. 3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat levert het bewijs van beide verzekeringen.
2. De drie meeste recente beschikbare jaarrekeningen of de meest recente balans en resultatenrekening. De kandidaat toont hierbij aan geen negatief eigen vermogen te hebben.
3. De kandidaat moet kunnen aantonen dat men tijdens de laatste 3 jaren een relevante minimum jaaromzet heeft gehaald van volgende bedragen met betrekking tot het voorwerp van de opdracht:
- Perceel 1: 280.000 EUR
- Perceel 2: 55.000 EUR
- Perceel 3: 35.000 EUR
- Perceel 4: 25.000 EUR
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van minstens vijf gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met vermelding van: - een beschrijving van de opdracht - het bedrag - de datum - de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren - een contactpersoon met e-mailadres en telefoonnummer.De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier. Er kan door de aanbestedende overheid contact opgenomen worden met de opgegeven referenties.Tevens zullen de referenties gebruikt worden en in weging genomen worden dewelke niet werden opgegeven. 2. De inschrijver moet over voldoende gekwalificeerde technici of technische organen voor plaatsing, onderhoud en herstelling beschikken of kunnen beschikken. De inschrijver voegt bij zijn offerte een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke verantwoordelijk zijn voor de kwaliteitscontrole.3. De kandidaat voegt een beschrijving toe van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.
Eventuele minimumeisen:
1. Opgave van minimum vijf gelijkaardige leveringen aan instellingen in de zorgsector in de afgelopen 3 jaar mits alle gevraagde vermeldingen.
2. Aantonen dat een geschikte technische dienst ter beschikking staat.
Voor de technische interventies: opgave van het aantal personen, hun vakbekwaamheid, de bereikbaarheid, de interventietijd, eigen hersteldienst, enz. Informatie vertrekken op maximum 4 A4 bladzijden.
3. De kandidaat voegt bij zijn offerte:
- een beschrijving van de maatregelen die hij zal treffen om de kwaliteit te waarborgen, a.d.v. een kwaliteitswaarborgsysteem, certificaten, lidmaatschappen, enz.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-09 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-08-09