Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: AZ Delta vzw
Postadres: Rode-Kruisstraat 20,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: Mevrouw Kathy Van Hevel
Tel: +32 51237622
E-mail: kathy.vanhevel@azdelta.be
Internetadres(sen): www.azdelta.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Koffie en koffieautomaten Referentienummer: AZDELTA/2019/020
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Delta vzw, Rode-Kruisstraat 20 te 8800 Roeselare
II.2.4. Beschrijving
De levering omvat het sluiten van een raamovereenkomst voor een periode van 4 jaar met mogelijke verlenging van maximum tweemaal één jaar voor levering van liquid koffie. De bijhorende toestellen worden in bruikleen aangeboden gedurende de raamovereenkomst. Leveringsplaats koffie: Situatie vanaf normaliter 01/12/2019 (wordt later nog bevestigd) AZ Delta Campus Rembert Torhout, Rembertlaan 21 te 8820 Torhout AZ Delta nieuwbouw, Oekene Leveringsplaats toestellen: Situatie vanaf normaliter 01/12/2019 (wordt later nog bevestigd) AZ Delta Campus Menen, Oude Leielaan 6 te 8930 Menen AZ Delta Campus Brugsesteenweg, Brugsesteenweg 90 te 8800 Roeselare AZ Delta Campus Rembert Torhout, Rembertlaan 21 te 8820 Torhout AZ Delta nieuwbouw, Oekene
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient een verklaring toe te voegen aan zijn offerte betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, en dit van de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarom de ondernemer zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Z-score van het laatste boekjaar.
Eventuele minimumeisen:
1. Jaarlijks minimaal totaalomzetcijfer in de activiteitensector die het voorwerp uitmaakt van de opdracht: ten minste gelijk aan het bedrag van de opdracht excl. BTW over 1 jaar, EUR 160.000.
2. Score is > 1,8.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste opdrachten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd in ziekenhuizen, met vermelding van naam ziekenhuis, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven.2. De leverancier heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden.
Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties waarvan minimum 2 referenties in België
2. Aan de offerte wordt het continuïteitsplan toegevoegd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-01-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-09-12
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 03/09/2019 om 09.00Alle campussen worden die dag bezocht.U dient uw aanwezigheid te bevestigen voor vrijdag 30 augustus op volgend e-mailadres kathy.vanhevel@azdelta.beDe ondernemer is zelf verantwoordelijk voor het verkrijgen van bijkomende inlichtingen betreffende deze overheidsopdracht, de aard van de gebouwen, de ter beschikkin gestelde infrastructuur, de voor de opdracht gestelde veiligheidsvoorwaarden. Hij kan zich dan ook in geen geval beroepen op onvolledige of onjuiste informatie.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg (arrondissement Kortrijk), BE nvt
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
AZ Delta zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen de kennisgeving en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van verzending van deze kennisgeving.Overeenkomstig artikel 15 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze brief, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de justitiële rechter.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten.Overeenkomstig artikel 14 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de betekening die u hierbij gedaan wordt.AZ Delta verzoekt u haar hiervan binnen deze termijn per fax, e-mail of een ander elektronisch middel te verwittigen.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-25