S-lim Cvba

Levering en plaatsing van schuilhuisjes



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: S-LIM CVBA
Postadres: Trichterheideweg 8,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Els Van Gheem
Tel: +32 11266373
E-mail: els.vangheem@slim.be
Internetadres(sen): www.s-lim.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering en plaatsing van schuilhuisjes 
Referentienummer: s-Lim-2019/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45213315
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Werkingsgebied s-Lim : Alle toetredende steden/gemeenten, haar aandeelhoudende partners en het Provinciebestuur van Limburg, Trichterheideweg 8 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
Een raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van schuilhuisjes . De Opdrachtgever heeft zich ten doel gesteld schuilhuisjes te realiseren op haltelocaties die onder het werkingsgebied van s-Lim vallen, dit zijn alle toedredende steden/gemeenten, haar aandeelhoudende partners en het Provinciebestuur van Limburg. De eerste opdracht en tevens de basis voor het gunnen van deze raamovereenkomst is het leveren en plaatsen van schuilhokjes te realiseren op haltelocaties die onder het beheer van de gemeenten Hasselt en Genk vallen. Door de inschrijver dienen circa 263 schuilhuisjes geplaatst te worden (113 Hasselt, 150 Genk). Dit aantal dient door de Inschrijver gehanteerd te worden als uitgangspunt voor de calculatie van de inschrijving. Het definitieve overzicht wordt bij aanvang van de uitvoering van het Raamcontract vastgesteld en bij aanvang van plaatsing nogmaals herijkt. Opdrachtgever kan gedurende de looptijd van het Raamcontract nog aanvullende schuilhuisjes wensen (gelijk aan de in de eerste fase geleverde schuilhuisjes).  Gedurende de looptijd van de raamovereenkomst zullen mogelijks nog andere steden/gemeenten die behoren tot het werkingsgebied van s-Lim gebruik maken van deze raamovereenkomst voor het laten leveren en plaatsen van schuilhuisjes. De vermoedelijke hoeveelheid hiervan wordt ingeschat op 125 stuks. 
II.2.7. Looptijd
96 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.Minimumeisen: OmzetverklaringUit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.4. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,8.
2. Dit attest zal eveneens het bedrag vermelden waarvoor de Contractant gedekt is en dit bedrag zal minimaal 1 500 000 EUR bedragen
3. De gemiddelde totale omzet over de laatste drie jaren van de onderneming dient minstens 1.500.000,00 EUR te bedragen. De omzet dient voldoende groot te zijn opdat de opdrachtgever kan rekenen op een stabiele organisatiestructuur met verankerde kennis, voldoende innovatievermogen en waarmee enkele personeelsleden over de duur van het raamcontract voor de opdracht voltijds kunnen ingezet worden.
4. bankverklaring

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De kandidaat levert een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en het personeelskader tijdens de laatste drie jaren. De kandidaat beschikt over voldoende installateurs bevoegd om de aangeboden schuilhuisjes en aanhorigheden te installeren binnen het kader van deze opdracht.

Eventuele minimumeisen:
1. Lijst met leveringen zoals gevraagd
2. Verklaring personeelsbezetting + verklaring installateurs


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-09-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-09-03
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
raad van state
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-17

Annonces similaires du BDA :