Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Vrije Universiteit Brussel
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Directie Infrastructuur
Postadres: Pleinlaan 2,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Linda De Backer, Afdelingshoofd Projectbureau, wd. directeur infrastructuur (afwezig)
Tel: +32 26293000
Fax: +32 26293090
E-mail: directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): http://www.vub.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie gebouw D - laboratoria en burelen voor onderzoekers Referentienummer: 54000-17053
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45214000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: VUB Campus Jette, Laarbeeklaan 103 te 1090 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Renovatie gebouw D - laboratoria en burelen voor onderzoekers
II.2.7. Looptijd
270 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet : 1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016; 2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Bewijs voor te leggen voor een verzekeringsdekking van ten minste 2.500.000 euro per schadegeval.
2. De kandidaat dient een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model in bijlage C aan zijn offerte toe te voegen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zie: erkenning
Eventuele minimumeisen:
1. zie: erkenning
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 3
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2
Onderaannemers moeten een -in verhouding tot hun deel van de opdracht- passende erkenning bezitten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-03 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-01-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-10-03
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Vrije Universiteit Brussel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Datum: * dinsdag 20 augustus 2019 om 10.30 uur. * donderdag 22 augustus 2019 om 10.30 uurLocatie, VUB Campus Jette - Laarbeeklaan 103 te 1090 Brussel - Gebouw A, inkomhal.Vooraf inschrijven is verplicht.Inschrijvingen plaatsbezoek kan tot uiterlijk uiterlijk 1 werkdag voor het plaatsbezoek, tot 11.00 uur via :E-mailadres directeur.infra@vub.be en Els.Penne@vub.beEen bevestiging van de inschrijving zal u bezorgd worden.U dient het attest van deelname aan het plaatsbezoek, op straffe van uitsluiting, correct ingevuld toe te voegen aan uw aanvraag tot deelneming. Indien er na het plaatsbezoek nog vragen zijn over de opdracht kunnen deze gesteld worden volgens de bepalingen in het bestek.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): https://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-10