Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Christel Cuyt
Tel: +32 34316998
E-mail: christel.cuyt@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - DBFM t.b.v. toegangscontrole d.m.v. automatische slagbomen & remote toegangsbeheer Referentienummer: 2019/051/CHC
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42961100
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
DBFM t.b.v. toegangscontrole d.m.v. automatische slagbomen & remote toegangsbeheer
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-11-04
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-11-03
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Staving door de kandidaat waarbij hij aantoont gedurende de laatste drie afgesloten boekjaren over een gemiddelde jaaromzet van minstens 2.000.000,- euro te beschikken, om het voorwerp van deze opdracht op een betrouwbare en kwalitatieve manier te kunnen realiseren2. De kandidaat voegt de drie meest recente jaarrekeningen. Indien de kandidaat niet bij wet verplicht is om een jaarrekening neer te leggen, voegt hij de meest recente balans en resultatenrekening bij. Deze jaarrekening / balans en resultatenrekening zal gebruikt worden om een beknopte financiële analyse uit te voeren waarbij zeker de solvabiliteit en cash flow zal beoordeeld worden. Bij ondernemingen die geen gezonde financiële situatie hebben waardoor een langdurige samenwerking een probleem zou kunnen vormen, kan de aanvraag tot deelname onregelmatig worden beschouwd en worden geweerd. Los daarvan kan Zorgbedrijf Antwerpen verdere inlichtingen en documenten opvragen die zij nodig acht om de toestand van de kandidaat te beoordelen.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat toont aan dat gedurende de laatste 3 jaar, hij beschikt over een gemiddelde jaaromzet van minstens EUR 2.000.000,-.
2. De drie meeste recente beschikbare jaarrekeningen of de meest recente balans en resultatenrekening. De kandidaat toont hierbij aan geen negatief eigen vermogen te hebben.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De kandidaat stelt het bedrijf voor aan de hand van een beschrijving van de voornaamste bedrijfsactiviteiten en -kwaliteiten.2. De inschrijver voldoet aan de voorwaarden die gesteld worden om binnen de Belgische wetgeving over de juiste erkenning te beschikken. Zorgbedrijf Antwerpen is van oordeel dat de vereiste klasse 5 categorie D is. De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.De kandidaat voldoet aan deze voorwaarden, d.w.z.: ofwel de Belgische erkenning dragen, ofwel beschikken over een erkenning afgeleverd door een EU-lidstaat, gelijkwaardig aan de voorwaarden van de Belgische erkenning, ofwel feitelijk voldoen aan de voorwaarden gesteld volgens de nodige erkenning.3. De kandidaat dient te beschikken over minstens 2 door de opdrachtgever gestaafde vergelijkbare referentieprojecten, waarbij de sites operationeel gebleven zijn en dewelke tot een goed einde werden gebracht, dewelke relevant zijn voor deze opdracht en dat de afgelopen 5 jaar voltooid werden, vergezeld van attesten die bewijzen dat de werken kwalitatief zijn uitgevoerd en rekening houdend met de specifieke omgevingsomstandigheden. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de opdrachtgever met vermelding van het e-mailadres en telefoonnummer. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. Er kan door Zorgbedrijf Antwerpen contact opgenomen worden met de opgegeven referentie(s). Tevens zullen de referenties gebruikt worden en in weging genomen worden dewelke niet werden opgegeven.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat stelt zijn bedrijf en zijn team voor aan de hand van een beschrijving van de voornaamste bedrijfsactiviteiten en -kwaliteiten van zijn bedrijf en zijn teamleden.
2. De kandidaat bewijst de nodige erkenning klasse te hebben.
3. De kandidaat dient te beschikken over 2 door de opdrachtgever gestaafde vergelijkbare referentieprojecten "design,build, finance & maintenance", dewelke in de afgelopen 5 jaar voltooid werden, elk vergezeld van een attest dat bewijst dat de werken kwalitatief zijn uitgevoerd en rekening houdend met de specifieke omgevingsomstandigheden. Dit attest wordt afgeleverd en ondertekend door de opdrachtgever met vermelding van het e-mailadres en telefoonnummer. Dit attest vermeldt het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werd uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-07 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Informatiesessie: 08/07/2019 om 11.00Ballaarstraat 35 te 2018 AntwerpenDe kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-26