Stad Brugge

Raamcontract voor het plaatsen, vernieuwen, onderhouden, wegnemen, opslaan en huren van feestverlichting 2019 - 2020 - 2021



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: stad Brugge
Postadres: Burg 12,BE-8000 Brugge
Tel: +32 50448520
E-mail: info@brugge.be
Internetadres(sen): www.brugge.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: PB/Administratie
Postadres: Oostmeers 17,BE-8000 Brugge
Contactpersoon: Mevrouw Julie Strubbe
Tel: +32 50448170
Fax: +32 50344261
E-mail: julie.strubbe@brugge.be
Internetadres(sen): www.brugge.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het plaatsen, vernieuwen, onderhouden, wegnemen, opslaan en huren van feestverlichting 2019 - 2020 - 2021 
Referentienummer: 1969
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31500000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Raamcontract voor het plaatsen, vernieuwen, onderhouden, wegnemen, opslaan en huren van feestverlichting voor Stad Brugge en deelgemeenten. 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Start in november 2019 en max 1+1 maal stilzwijgend verlengbaar. Opzeggen van de overeenkomst door de aannemer moet gebeuren ten laatste 60 kalenderdagen na einde kerstvakantie in Vlaanderen van betreffende periode. Dit zonder aanspraak te maken op enige vergoeding. Opzeggen van de overeenkomst door Stad Brugge is ten allen tijde mogelijk na einde kers.(zie opdrachtdocumenten) 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Indien van toepassing een kopie van de machtiging ter ondertekening van de offerte2. De fiscale schulden van de inschrijver worden, cfr. art. 183 tot 186 van de wet van 22 december 2008 (B.S. 29 december 2008, Ed. 4), door het Opdrachtgevend Bestuur nagezien.
Eventuele minimumeisen:
1. Indien van toepassing een kopie van de machtiging ter ondertekening van de offerte
2. De fiscale schulden van de inschrijver worden, cfr. art. 183 tot 186 van de wet van 22 december 2008 (B.S. 29 december 2008, Ed. 4), door het Opdrachtgevend Bestuur nagezien.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Alle eventueel in het technisch gedeelte van het bestek gevraagde documentatie, dit op straffe van nietigheid.

Eventuele minimumeisen:
1. Alle eventueel in het technisch gedeelte van het bestek gevraagde documentatie, dit op straffe van nietigheid.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-08 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-04
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-08-08
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: dienst Patrimoniumbeheer Gebouwen - Administratie, in vergaderzaal gelijkvloers, Oostmeers 17 te 8000 Brugge

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040  Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349996
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
College van Burgemeester en Schepenen
Burg 12, BE-8000 Brugge

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Binnen 60 kalenderdagen na ontvangst mededeling toewijzing opdracht

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Dienst Patrimoniumbeheer / Administratie
Oostmeers 17, BE-8000 Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-26

Annonces similaires du BDA :