Gemeentebestuur Zaventem - Ow

Raamcontract onderhoud- en vernieuwingswerken wegen, voetpaden en fietspaden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur Zaventem - ow
Postadres: Diegemstraat 37,BE-1930 Zaventem
Tel: +32 27178885
Fax: +32 27254685
E-mail: openbare.werken@zaventem.be
Internetadres(sen): www.zaventem.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Dienst Openbare Werken
Postadres: Steenokkerzeelstraat 56,BE-1930 Zaventem
Tel: +32 27178885
Fax: +32 27254685
E-mail: ow@zaventem.be
Internetadres(sen): www.zaventem.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract onderhoud- en vernieuwingswerken wegen, voetpaden en fietspaden  
Referentienummer: 2019-1285
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied gemeente Zaventem
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze opdracht : het uitvoeren van onderhouds- en vernieuwingswerken aan de wegen, voetpaden en fietspaden in de gemeente Zaventem. De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken: - rooien van bomen en beplanting; - opbraakwerken; - aanleggen van rioleringen; - aanleggen van funderingen; - aanleggen van rijwegverharding in betonstraatstenen, gebakken straatstenen, keien, mozaiekkeien, dolomiet en bitumineuze mengsels; - aanleggen van kantstroken; - plaatsen van trottoirbanden; - plaatsen van straatkolken; - geschikt maken met aanvullingsmateriaal van de ondergrond; - maken van voetpaden en opritten; - maken van huisaansluitingen; - signalisatie; - alle verrichtingen nodig voor het uitvoeren van deze werken; - . 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.2. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.
Eventuele minimumeisen:
1. zie bepalingen bijzonder bestek
2. zie bepalingen bijzonder bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een lijst van minimum 3 van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering;2. * Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.

Eventuele minimumeisen:
1. zie bepalingen bijzonder bestek
2. zie bepalingen bijzonder bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-12 11:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-08-12
Plaatselijke tijd: 11:45
Adres: Dienst Openbare Werken, vergaderzaal gelijkvloers gebouw rechts, Steenokkerzeelstraat 56 te 1930 Zaventem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Inlichtingen ivm de riolering :Gemeentelijke rioolbeheerder FarysEllen De Vuyst - projectleider Zone Asse TMVWFarysStropstraat 1 - 9000 Gent02/229.22.60ellen.devuyst@farys.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-25

Annonces similaires du BDA :