Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Pleegzorg Vlaams-Brabant & Brussel vzw
Postadres: Kerkstraat 42,BE-3010 Kessel-Lo
Contactpersoon: Jente Van Damme
E-mail: jente@missmiyagi.eu
Internetadres(sen): http://www.pleegzorgvlaanderen.be/vlaams-brabant-en-brussel https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=342402
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
AFBRAAK VAN EEN WONING EN NIEUWBOUW VAN CENTRALE DIENSTGEBOUWEN Referentienummer: PVBB-1901-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de bouw van een nieuwbouw met kantoren en bijhorende personeels-en bezoekruimtes en ondergrondse parking voor 36 wagens, en de bouw van een nieuwbouw paviljoen met kantoren en bijhorende personeels-en bezoekruimtes.
De CPV - classificatie is: 45210000-2
De opdracht omvat:
- De bouw van een ondergrondse parkeergarage met 3 niveau's;
- De bouw van een kantoorgebouw (hoofdgebouw) met 3 niveau's;
- De bouw van een polyvalent gebouw (paviljoen) met 2 niveau's;
- De bouw van een atelier met casco afwerking;
- Tuinwerken;
- Infrastructuurwerken inclusief stormbekken;
- De bouw van de technische uitrustingen van bovenvermelde bouwwerken;
- De bouw van een liftinstallatie;
- Het onderhoud van de technische uitrusting gedurende de waarborgperiode (zoals beschreven in het technische bestek van de technische installaties).
De opdracht wordt verder gedetailleerd beschreven in de technische bestekken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-25
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Verduidelijking bestek HVAC