Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw
Postadres: Ziekenhuislaan 100,BE-1500 Halle
Contactpersoon: Mevrouw Liesbet Lebegge
Tel: +32 23636142
E-mail: aankoop@sintmaria.be
Internetadres(sen): www.sintmaria.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Levering en plaatsing van het uitgiftebuffet in de personeelscafetaria - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: AZSINTMARIA/2019-003
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39172100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Cafetaria AZ Sint-Maria vzw
II.2.4. Beschrijving
Het AZ Sint-Maria wenst het huidige uitgiftebuffet in de personeelscafetaria te vernieuwen. De afbraak en verwijdering van het huidige uitgiftebuffet zal gebeuren door het Ziekenhuis. De Ondernemer dient het nieuwe uitgiftebuffet te leveren en te plaatsen. De plaatsing dient onmiddellijk te volgen op de afbraakwerken, voorzien medio december 2019. De koelgroepen, noodzakelijk voor de wandkoelers en de salade bar, dienen door de Ondernemer voorzien en geplaatst te worden op een hoogte van 40 à 50 meter (op het dak). De aansluiting van de koelgroepen gebeurt door de Ondernemer. De ingediende offerte dient prijzen te bevatten tot op maximaal 1 meter tot de nutsvoorzieningen. Alle opgegeven prijzen zijn inclusief levering, plaatsing, aansluiting , in dienst stellen en keuring met aanduiding van het btw-percentage. Alle materialen die noodzakelijk zijn voor de levering en plaatsing dienen in de prijs te zijn inbegrepen. De opdracht omvat eveneens de levering van een mobiele soepketelwagen met inductiekookplaat en een inductiekookpot van +/- 50 liter, alsook een ijsbewaarder met een capaciteit van 200 liter. De Ondernemer voorziet een opleiding voor de gebruikers en de technische dienst van het Ziekenhuis.
II.2.7. Looptijd
3 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf, witwassen van geld, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven;- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Kopie van het bewijs toevoegen aan de offerte.
2. Bankverklaring in bijlage of eigen bankverklaring toevoegen aan de offerte.
3. Verklaring omzet toevoegen aan de offerte.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met minimum 5 referenties van relevante leveringen/diensten voor vergelijkbare installaties in Belgische ziekenhuizen.2. Certificaten
Eventuele minimumeisen:
1. Referenties dienen te bestaan uit:
- omschrijving van de opdracht;
- datum van de opdracht;
- grootteorde van de investering;
- contactgegevens per referentie;
- vermelding van tevredenheid door de opdrachtgever.
2. Kopies van certificaten opgesteld door erkende officiële diensten of instituten voor kwaliteitscontroles (ISO), CE attesten (norm 2006/95/EG LS en 2014/30/EU EMC) van alle aangeboden toestellen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-07
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van gerechtelijk arrondissement Brussel, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-19