Stad Gent

Raamovereenkomst voor het leveren van bouwbeslagmaterialen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Gent
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van bouwbeslagmaterialen 
Referentienummer: ECO/2018/055 - ID4583
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
816000.00 EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Gent
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het leveren van bouwbeslagmaterialen 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2019/S 037-082764

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: Raamovereenkomst voor het leveren van bouwbeslagmaterialen

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2019-06-03

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming: Lecot nv
Postadres: Vier Linden 7,BE-8501 Heule
Tel: +32 56364511
Fax: +32 56354438
E-mail: info@lecot.be
NUTS-code: BE
Internetadres: http://www.lecot.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.INFOMOMENTEr wordt een infomoment georganiseerd door het opdrachtgevend bestuur. Dit is niet verplicht. De bedoeling van dit infomoment is om meer duidelijkheid over het administratief gedeelte van het bestek te geven en mogelijke vragen hieromtrent te beantwoorden. Dit infomoment heeft plaats op 28 maart 2019 om 10u30. Gelieve uw deelname te bevestigen tegen uiterlijk 15 maart 2019 via volgend e-mailadres : eddy.dheedene@stad.gentUITVOERINGSTERMIJNTotale looptijd van dit raamcontract: 48 maandenDe leveringstermijn voor artikelen op stock bedraagt:- bestellingen vóór 15.00 u: 1 werkdag (1)- bestellingen na 15.00 u: 2 werkdagen (2)(1) Bij bestellingen vóór 15.00 u zal de leverancier op de eerstvolgende werkdag de gevraagde goederen leveren op een door het bestuur opgegeven adres. De meest courante adressen zijn voor het departement Facility Management - Dienst Onderhoud Gebouwen - Sint Salvatorstraat 16 te 9000 Gent alsook Maaltebruggestraat 191 te 9000 Gent. Voor OCMW Gent zal dit Oefenpleinstraat 6 te 9050 Gentbrugge alsook Maïsstraat 142 te 9000 Gent zijn.(2) Voor bestelling na 15.00 u zal de leverancier uiterlijk de 2de volgende werkdag de gevraagde goederen leveren op een door het bestuur opgegeven adres. De meest courante adressen zijn voor het departement Facility Management - Dienst Onderhoud Gebouwen - Sint Salvatorstraat 16 te 9000 Gent alsook Maaltebruggestraat 191 te 9000 Gent. Voor OCMW Gent zal dit Oefenpleinstraat 6 te 9050 Gentbrugge alsook Maïsstraat 142 te 9000 Gent zijn.De leveringen moeten steeds gebeuren binnen de contractuele leveringstermijn op werkdagen tussen 8.00 u en 11.45 u of 12.15 u en 16.00 u en op de op de bestelbon aangeduide leveringsplaats, tenzij anders bepaald. Bij onderwijsinstellingen kan er niet op woensdagnamiddag geleverd worden en zijn de algemene leveringsmomenten tussen 8.00 u en 12.00 u of 13.30 u en 16.00 u. Ook moeten de leveringen bij de onderwijsinstellingen enkel gebeuren op schooldagen (niet tijdens schoolvakanties).Niet op stock zijnde artikelen dienen binnen de 15 kalenderdagen geleverd te worden.De leveringstermijn omvat eveneens de tijd die nodig is voor de verrichtingen die de productie voorafgaan en de voorbereiding van de leveringen, inzonderheid de eventuele voorafgaande keuringen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-11

Annonces similaires du BDA :