Opera Vlaanderen Ballet Vlaanderen Vzw

Overheidsopdracht voor duurzame schoonmaakdiensten in de gebouwen van Opera Ballet Vlaanderen - Openbare procedure voor diensten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Opera Vlaanderen Ballet Vlaanderen VZW
Postadres: Van Ertbornstraat 8,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Cedric De Pauw
E-mail: cdepauw@operaballet.be
Internetadres(sen): http://www.vlaamseopera.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=342861


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor duurzame schoonmaakdiensten in de gebouwen van Opera Ballet Vlaanderen - Openbare procedure voor diensten 
Referentienummer: Vlaamse Opera-0123-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
OPENBARE PROCEDURE VOOR DIENSTEN
Deze opdracht is een opdracht voor diensten in de zin van art. 2, 21° van de Wet Overheidsopdrachten, meer bepaald:
Schoonmaak op afroep van het publieksgedeelte van de schouwburgen van Opera Vlaanderen in Antwerpen en in Gent en de schouwburg van Ballet
Vlaanderen, wekel?ks onderhoud van de kantoren b? Opera Vlaanderen Antwerpen en in het decoratelier te Zele en vervangingen van het eigen personeel
op afroep. De operaschouwburgen in Antwerpen en Gent z?n geklasseerd als beschermd erfgoed. De uitvoering van de werken gebeurt op een zodanige
manier dat het historisch karakter van beide gebouwen intact bl?ft. Een gedetailleerde beschr?ving van de opdracht is terug te vinden in deel III, technische
bepalingen. (CPV-code 90900000-6)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-12


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Toegevoegde documenten:
Inventarislijst bij het bestek sschoonmaakdiensten
Document met de data waarop de plaatsbezoeken doorgaan.
Contactgegevens dhr. Cedric De Pauw terug te vinden in het bestek.

Annonces similaires du BDA :