Go! Scholengroep Fluxus

AANKOOP VAN SCHOOL- REFTERMEUBILAIR



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GO! scholengroep Fluxus
Postadres: Grote Markt 52,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Rudy Laermans
Tel: +32 14471066
Fax: +32 14471065
E-mail: rudylaermans@scholengroepfluxus.be
Internetadres(sen): www.scholengroepfluxus.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AANKOOP VAN SCHOOL- REFTERMEUBILAIR 
Referentienummer: 2019/05
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39160000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
10855.24 EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: SCHOLEN VAN SCHOLENGROEP FLUXUS
II.2.4. Beschrijving
GO! scholengroep Fluxus is de inrichtende macht van 64 onderwijsinstellingen met in totaal ruim 14.000 leerlingen en 1.463.000 uren cursist volwassenenonderwijs.  We situeren ons in de regio Lier - Mortsel - Edegem - Herentals - Geel - Westerlo - Mol - Turnhout.  Met het Pedagogisch Project van het GO! als uitgangspunt, zet de scholengroep sterk in op de ontwikkeling van de lerenden tot gekwalificeerde, zelfstandige, kritische, creatieve en ondernemende persoonlijkheden.  De scholengroep werkt op alle onderwijsniveaus aan een krachtige ontwikkeling van zelfgestuurd leren en aan een goede ondersteuning van de lerenden, maximaal rekening houdend met hun talenten, welbevinden, mogelijkheden en leerstijlen. Als aanbestedende overheid schrijft Scholengroep Fluxus een overheidsopdracht uit voor het leveren van school- en reftermeubilair. De geraamde omzet is EUR 650.000 (inclusief BTW) De leveringsplaatsen : Scholen en campussen van Scholengroep Fluxus. Een overicht van de adressen en vestigingsplaatsen vindt u in bijlage D 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2019/S 060-138232

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: AANKOOP VAN SCHOOL- REFTERMEUBILAIR

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2019-06-04

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming: VANERUM NV
Postadres: Kleine Schaluinweg 7,BE-3290 Diest
Tel: +32 70222600
Fax: +32 70222601
E-mail: info@vanerum.be
NUTS-code: BE
Internetadres: www.vanerum.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-05

Annonces similaires du BDA :