Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres: Havenlaan 88 bus 60,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=343775 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=343775
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2019/HFB/OP/49124 - Energetische renovatie Vlaams Nederlands Huis deBuren. Referentienummer: HFB-2019/HFB/OP/49124-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45443000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Energetische renovatie Vlaams Nederlands Huis deBuren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
energetische renovatie van het gebouw II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaams-Nederlands Huis deBuren, Leopoldstraat 6 - 1000 Brussel.
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek.
II.2.7. Looptijd
231 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
renovatie van de voorgevel. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaams-Nederlands Huis deBuren, Leopoldstraat 6 - 1000 Brussel.
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek.
II.2.7. Looptijd
119 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
perceel 1: categorie D - klasse 3
perceel 2: ondercategorie D21 - klasse 2.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-08-28 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-08-29
Plaatselijke tijd: 09:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek is mogelijk na afspraak bij dhr. Ronald Giebel, siteverantwoordelijke - tel. +32 (0)497 42 58 16 of ronald@deburen.eu , ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes.Het plaatsbezoek is verplicht.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-06