Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Prizma
Postadres: Burg. Vandenbogaerdelaan 53,BE-8870 Izegem
Contactpersoon: directie administratie en infrastructuur
Tel: +32 51305843
E-mail: patricia.joosten@prizma.be
Internetadres(sen): http://cidp.prizma.be/index.php/start https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=343642
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Sweco Belgium nv
Postadres: Engelse Wandeling 70,BE-8510 Marke
Contactpersoon: Buildings Kortrijk
Tel: +32 56210439
E-mail: kortrijk@swecobelgium.be
Internetadres(sen): https://www.swecobelgium.be/ https://www.swecobelgium.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
1860.20 Izegem Campus IDP : vernieuwen elektrische installatie - perceel 01 Elektriciteit Referentienummer: Sweco Belgium nv-1860.201-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De elektriciteit en verlichtingsarmaturen in de school worden vernieuwd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Dirk Martenslaan 16, 8870 Izegem
II.2.4. Beschrijving
De uitvoeringstermijn bedraagt 335 kalenderdagen. Alle voorbereidende werken kunnen in het schooljaar gebeuren in overleg met de bouwheer. Er kunnen telkens tegelijk maximaal 2 klassen vrijgemaakt worden. In technische lokalen kan doorlopend gewerkt worden. Werk in gangen gebeurt in overleg met bouwheer en rekening houden met bv speeltijden. In examenperiodes mogen de werken de examens niet storen (bv geen storend geluid,.) Bestaande toestand dient in gebruik te kunnen blijven tot de omschakeling. De omschakeling en plaatsing nieuwe armaturen dient in de vakantieperiodes te gebeuren. Samen met de uitvoering van de elektriciteit worden ook nieuwe plafonds geplaatst.De werken gebeuren in overleg met aannemer lot 2 verlaagde plafonds. De werken dienen in augustus 2020 voltooid te worden.
II.2.7. Looptijd
335 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 3, Categorie: P1
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De aannemer voegt door bouwheer ondertekend attest van plaatsbezoek toe.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-28 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat , BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-05