Az Sint-lucas Brugge Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - RAAMCONTRACT VOOR LEVERING VAN KOFFIE - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Sint-Lucas Brugge vzw
Postadres: Sint-Lucaslaan 29,BE-8310 Brugge
Contactpersoon: Mevrouw Nina Porwolik
Tel: +32 50365430
Fax: +32 50365426
E-mail: Nina.Porwolik@stlucas.be
Internetadres(sen): www.stlucas.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - RAAMCONTRACT VOOR LEVERING VAN KOFFIE - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2019/005/NPOR
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van koffie op verschillende afdelingen alsook huur van een koffietoestel voor de cafetaria van het AZ Sint-Lucas Brugge.
De opdracht zal gegund worden aan één of meerdere leveranciers via een rechtstreekse toewijzing.
De aanbestedende overheid is eigenaar van volgende toestellen (merk Bravilor):
13 Bolero's Turbo XL
30 Boleros's Type I
1 automatische koffimachine met 2 douches Type B10HW
Volgende toestellen worden door de huidige leverancier ter beschikking gesteld:
3 CBS koffietoestellen met waterreservoir
2 THA20-021
3 THA-005
diverse Thermossen
Volgende 2 koffietoestellen worden gebruikt in de cafetaria:
WMF 1500 S
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
KOFFIE VOOR DIVERSE AFDELINGEN 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Sint-Lucas Brugge vzw, Sint-Lucaslaan 29 te 8310 Brugge
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van koffie in diverse vormen voor het personeel alsook voor de bediening van patiënten.  Er dient een aantal toestellen (8 stuks) alsook bijhorende thermossen ter beschikking gesteld te worden met de mogelijkheid tot uitbreiding. Voor het onderhoud en de herstellingen hiervan draagt de inschrijver de kosten en de verantwoordelijkheid. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
KOFFIEAUTOMAAT CAFETARIA 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Sint-Lucas Brugge vzw, Sint-Lucaslaan 29 te 8310 Brugge
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van koffie en de huur van 2 volautomatische koffieautomaten voor de cafetaria inclusief het onderhoud en de verbruiksgoederen voor gebruik met een looptijd van 5 jaar. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. * De Belgische kandidaat-inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen, waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan. Dit attest mag ten vroegste 3 maanden voor ontvangst door het bestuur uitgereikt zijn. Dit uittreksel kan voor de Belgische inschrijvingen (rechtspersonen) gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO - Dienst centraal strafregister, Waterloolaan 115, 1000 Brussel Tel +32 (0)2 552 27 48 Fax +32 (0)2 552 27 82 E-mail cjc-csr@just.fgov.be* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring toevoegen betreffende de totale omzet én betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. * Geen negatief eigenvermogen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver geeft een lijst met referenties van vergelijkbare leveringen aan publiek- of privaatrechtelijke instanties over een periode van de afgelopen 3 jaar. Deze leveringen hebben een waarde van minstens 50% van de waarde van de percelen waarvoor werd ingediend. Elk referentie bevat minstens volgende gegevens:- Identiteit van de instantie - Tijdstip en duur uitvoering - Jaarlijks volume geleverde producten- Contactpersoon met volledige coördinaten (adres, telefoon, e-mail) 2. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, welke belast zijn met de onderhoud en herstellingen van de toestellen.3. De inschrijver bevestigt dat de bedrijven die instaan voor de verwerking van de voedingsproducten voldoen aan alle HACCP richtlijnen4. De inschrijver dient over een ISO-certificaat of minstens gelijkwaardig te beschikken5. De inschrijver dient een milieuvriendelijke en sociaal verantwoordelijke koffieteelt te ondersteunen

Eventuele minimumeisen:
1. * Minimum 3 referenties
2. * Overzicht ovder de ervaring met herstellingen van de opgegeven toestellen
3. * Voorleggen van een ondertekende verklaring vergezeld van certificaten
4. * Voorleggen van de certificaten
5. * Omschrijving van de acties die een positieve invloed hebben op milieu en/of de koffieboeren


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-10-14


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
KAZERNEVEST 3, BE-8000 BRUGGE

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-05

Annonces similaires du BDA :