Stad Kortrijk

Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen en aankoop van gemalen koffie.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: stad Kortrijk
Postadres: Grote Markt 54,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Eggermont
Tel: +32 56278550
E-mail: sofie.eggermont@kortrijk.be
Internetadres(sen): www.kortrijk.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen en aankoop van gemalen koffie. 
Referentienummer: 1871
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15861000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse stads- en OCMW-gebouwen
II.2.4. Beschrijving
Dagelijks worden duizenden kopjes koffie geschonken, enerzijds aan alle 1.800 medewerkers van onze organisatie, maar ook in de verschillende wooncentra, dienstencentra, . Gemiddeld wordt geraamd dat er 1.700.000 kopjes koffie jaarlijks verbruikt wordt.  Kortrijk kan mee het verschil maken in de strijd tegen voedsel- en drankverspilling. Kortrijk wil het voorbeeld geven door in te zetten op een duurzame werking. Dit vertaalt zich o.a. naar uniforme, onderhoudsarme en gebruiksvriendelijke toestellen. Om verspilling van koffie tegen te gaan kan de keuze gemaakt worden tussen het bekomen van 1 tasje koffie of een kannetje (klein of groot). Het stelselmatig maken van grote kannen koffie passen we niet meer toe. We plaatsen een type toestel volgens noodzaak. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. nihil

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver geeft op over hoeveel technisch gekwalificeerde technici die beschikt.2. De toestellen moeten voldoen aan de HACCP-normen. De inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs dat hij voldoet aan de HACCP-normen en de Europese conformiteitsvoorwaarden (CE-attest).3. twee referenties van locaties waar hetzelfde type koffie en automaten zijn afgenomen tijdens de afgelopen drie jaar4. Een lijst van maximaal 3 soortgelijke leveringen die de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten in bijlage te laten invullen door de bevoegde autoriteit. 5. Stalen: de inschrijver zal van elke soort koffie een staal bezorgen en deze bevestigen van een label die overeenstemt met de post uit de meetstaat.

Eventuele minimumeisen:
1. nihil
2. nihil
3. nihil
4. nihil
5. materialenlijst toe te voegen


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-07-04
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-03

Annonces similaires du BDA :