Gemeente Lennik

Uitnodiging tot indienen offerte - Herbouw bijgebouw Dekenij, met HS-cabine - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Lennik
Postadres: Markt 18,BE-1750 Lennik
Contactpersoon: Sam Harnie
Tel: +32 25310241
Fax: +32 25322175
E-mail: sam.harnie@lennik.be
Internetadres(sen): www.lennik.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Haviland - Cel Gemeentelijke Bouwwerken
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Koen De Vloed
Tel: +32 24671150
Fax: +32 24664981
E-mail: koen.devloed@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Herbouw bijgebouw Dekenij, met HS-cabine - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 10447/115000/AANN
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Andreas Masiusplein 9 te B-1750 Sint-Kwintens-Lennik
II.2.4. Beschrijving
Het betreft bouwwerkzaamheden met zowel ruwbouw, voltooiing en technieken, vast meubilair en omgevingsaanleg. 
II.2.7. Looptijd
200 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven voor deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als aannemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen :- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte.- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon).Conform artikel 73 §4 van de Wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, RSZ en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen.OPGELET :Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen, sociale verplichtingen enz.) hebben vervuld :- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt.- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de Wet van 17 juni 2017).- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van art. 68 van de Wet van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (bijv. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. BANKVERKLARING :De economische en financiële draagkracht van de inschrijver moet door de inschrijver worden aangetoond door de volgende referentie :2. OMZET :Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in de bijlagen van de opdrachtdocumenten.
Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht (exclusief BTW) bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. REFERENTIELIJST :Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd door de inschrijver, vergezeld van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren en tot voldoening van de opdrachtgever(s)/bouwheer zijn uitgevoerd.Deze attesten van goede uitvoering dienen afgeleverd en ondertekend te zijn door de bevoegde overheid, instantie of vennootschap die als bouwheer optrad.Wanneer de opdrachtgever een privépersoon betrof, dienen de attesten door die persoon zelf afgeleverd en ondertekend te zijn.De attesten dienen het bedrag van de werken, de plaats waar en de periode wanneer ze werden uitgevoerd, te vermelden.Verder dient aangegeven te zijn of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht.In voorkomend geval kunnen de attesten rechtstreeks door de bevoegde instantie of privépersoon aan de aanbestedende overheid toegezonden worden, in zoverre dit tijdig / voor het uiterste tijdstip voor indiening van de offertes gebeurt.2. ERKENNING :Teneinde de technische bekwaamheid van de inschrijver na te gaan, moet het Getuigschrift van erkenning bij de offerte worden gevoegd.De werken die het voorwerp uitmaken van huidige opdracht zijn gerangschikt in :

Eventuele minimumeisen:
1. Eén referentie van een soortgelijke openbare opdracht (vergelijkbaar qua bouwkost of meer dan de bouwkost), gestaafd met het attest van goede uitvoering.
2. Categorie D (Bouwwerken), minimum Klasse 2
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-01-06


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.De potentiële inschrijvers zijn verplicht om ten laatste op vrijdag 5 juli 2019 een bezoek te brengen aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd.Een ondertekend attest van plaatsbezoek in overeenstemming met het model vervat in de bijlage moet worden toegevoegd aan de offerte.Hiervoor dienen de potentiële inschrijvers tijdig contact op te nemen met de volgende persoon :HAVILAND Intercommunale IgSvCel Gemeentelijke BouwwerkenProjectcoördinator Koen De VloedTelefoon : +32 (0)2/467.11.50 of+32 (0)2/466.51.00 (algemeen nr.)Gsm : +32 (0)491/35.31.72E-mail: koen.devloed@haviland.beHet bezoek aan de plaats waar de werken zullen moeten worden uitgevoerd, gebeurt op de dag en het uur overeengekomen met voormelde persoon.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-03

Annonces similaires du BDA :