Stad Gent

Uitnodiging tot indienen offerte - Aanpassingswerken aan het Stedelijk Bewaarhuis, Algemeen Politiecentrum Gent, Antonius Triestlaan 12, 9000 Gent - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Gent
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aanpassingswerken aan het Stedelijk Bewaarhuis, Algemeen Politiecentrum Gent, Antonius Triestlaan 12, 9000 Gent - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: BOU/2018/049-ID 4573
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Algemeen Politiecentrum zone Gent - Goemanskazerne, Antonius Triestlaan 12 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Aanpassingswerken aan het Stedelijk Bewaarhuis, Algemeen Politiecentrum Gent, Antonius Triestlaan 12, 9000 Gent 
II.2.7. Looptijd
110 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een bewijs van erkenning

Eventuele minimumeisen:
1. een bewijs van erkenning: de kandidaat/inschrijver moet voldoen aan de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.
De aannemer moet erkend zijn in de (onder-)categorie: D
De werken behoren op basis van de raming tot klasse: 2
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-11-06


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn: De uitvoeringstermijn bedraagt 110 kalenderdagen en de werken zijn uit te voeren in 3 fasen.Plaatsbezoek vereist: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.De inschrijver/opdrachtnemer (hoofdaannemer) is verplicht zich voorafgaand aan het indienen van de offerte persoonlijk te vergewissen van de uitvoeringsvoorwaarden van de werken en wordt geacht volledig op de hoogte te zijn van de toestand ter plaatse. De onderaannemers beschikken over de mogelijkheid de hoofdaannemer bij dit plaatsbezoek te vergezellen, indien zij dit voor hun prijsopgave noodzakelijk achten. Er zullen evenwel geen afzonderlijke plaatsbezoeken worden georganiseerd met onderaannemers. De inschrijvers (hoofdaannemers) én de onderaannemers kunnen bij het plaatsbezoek de aanduidingen van de opmeting, door middel van ter plaatse gemaakte staten a) aanvullen en nazien (enkel de forfaitaire hoeveelheden); b) zorgvuldig de overeenstemming tussen alle aangegeven afmetingen controleren; c) de gesteldheid van de bouwplaats nazien; d) zich ter plaatse rekenschap geven van de omvang van alle moeilijkheden die ze zouden kunnen ondervinden; zodat zij eventueel de Opdrachtgever en de gemachtigde ambtenaren alle inlichtingen kunnen vragen die voor de beoordeling van de werken hetzij nodig of gewoon nuttig zijn. Er zal geen enkele verrekening aanvaard worden i.v.m. de omvang en de aard van de werken, die tijdens het plaatsbezoek vastgesteld had kunnen worden. Bij de indiening dient de aannemer verplicht een ondertekend attest van plaatsbezoek bij te voegen (attest in bijlage).Rondgangen ter plaatse worden gehouden op maandag 01 juli 2019 van 14u tot 16u en/of dinsdag 02 juli 2019 van 09u30 tot 11u30.!! let op !! Gelieve ten laatste op donderdag 27 juni 2019 om 15 uur uw naam + rijksregister-nummer te bezorgen op volgende mailadressen: Bart.Schoenmaekers@politie.belgium.eu én Brent.Hoste@politie.belgium.eu !!Voor bevestiging afspraak dient contact opgenomen met: Politiezone Gent, Directie Beheer, Dienst Financiën & MiddelenAntonius Triestlaan 12, 9000 GentBart SchoenmaekersTel.: +32 (0) 478 88 62 51E-mail: Bart.Schoenmaekers@politie.belgium.euDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-06-03

Annonces similaires du BDA :