Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Arendonk
Postadres: Vrijheid 29,BE-2370 Arendonk
Contactpersoon: De heer Paul Van der Veken
Tel: +32 14409085
Fax: +32 14678858
E-mail: paul.van.der.veken@arendonk.be
Internetadres(sen): www.arendonk.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Afbraak en bouwen van doorgangshuis Hovestraat 21 Referentienummer: 2019/02
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45211000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Hovestraat 21, Hovestraat 21, 2370 Arendonk
II.2.4. Beschrijving
Afbraak en bouwen van doorgangshuis Hovestraat 21
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.3. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
2. Minimum jaarlijkse omzet 5.000.000 euro
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. De studie- en beroepskwalificaties van de aannemer.3. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.4. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
Eventuele minimumeisen:
1. minimaal 3 projecten met bouwbudget van minimaal 600.000 euro
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 4
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 1
D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), Klasse 1
D10 (Tegelwerk), Klasse 4
D11 (Pleister- en raapwerk), Klasse 1
D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), Klasse 1
D14 (Glazenmakerswerk), Klasse 1
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2
D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-07-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-11-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-07-10
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: gemeentehuisInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Uur plaatsbezoek af te spreken met het bestuur.Bewijs van plaatsbezoek wordt achteraf ondertekend.Het ontbreken van dit bewijs maakt de bieding ongeldig.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Antwerpen - afdeling Turnhout
Kasteelplein 1, BE-2300 Turnhout
Tel: +32 14447100
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/rechtbank-eerste-aanleg-antwerpen-afdeling-turnhout
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-29