Lokaal Bestuur Boom

Raamovereenkomst Externe schoonmaak op afroep



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Lokaal bestuur Boom
Postadres: Antwerpsestraat 44,BE-2850 Boom
Contactpersoon: Mevrouw Annick Van Rillaer
Tel: +32 38801877
Fax: +32 38801801
E-mail: aankoopdienst@boom.be
Internetadres(sen): www.boom.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Lokaal bestuur Boom
Postadres: Antwerpsestraat 44,BE-2850 Boom
Contactpersoon: De heer Dany Mampaey
Tel: +32 38805842
Fax: +32 38801801
E-mail: dany.mampaey@boom.be
Internetadres(sen): www.boom.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst Externe schoonmaak op afroep 
Referentienummer: 2018-AANK-031
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak op afroep voor verschillende locaties binnen de gemeente Boom.
De inschrijver geeft een duidelijk verantwoording van zijn opgegeven prijzen op een adequade manier:
- de gevraagde prijs per locatie
- geeft het aantal te presteren uren weer per locatie
- voorziet zelf de nodige materialen om de werken veilig te kunnen uitvoeren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Schoonmaak Feestpaleis 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Feestpaleis, Colonel Silvertopstraat 13 te 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak Feestpaleis op afroep en volgens takenlijst. Voor de schoonmaak voor de schouwburg zal men rekening moeten houden dat de schoonmaak vooral zal moeten gebeuren in het weekend. Extra uurtarief voor eventuele momenten / taken buiten het voorgestelde takenpakket. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-07-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-06-30
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Schoonmaak Schouwburg op afroep 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Schouwburg, Henri Spillemaeckersstraat 7 te 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
Voor de schoonmaak voor de schouwburg zal men rekening moeten houden dat de schoonmaak vooral zal moeten gebeuren in het weekend. Extra uurtarief voor eventuele momenten / taken buiten het voorgestelde takenpakket. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-07-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-06-30
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Speelpleinwerking eindschoonmaak 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Speelpleinwerking, 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
Betreffende de eindschoonmaak op onze speelpleinwerking. Extra uurtarief voor eventuele momenten / taken buiten het voorgestelde takenpakket. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-07-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-06-30
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
LOI-woningen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Feestpaleis, Colonel Silvertopstraat 13 te 2850 Boom / Schouwburg, Henri Spillemaeckersstraat 7 te 2850 Boom / Speelpleinwerking, 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
Onderstaande locaties dienen maandelijks te worden schoongemaakt. Indien nodig kan er ook nog een extra poetsbeurt op afroep worden gevraagd. In de locatie Kerkhofstraat 129, is ook een restaurantgedeelte met bijhorende sanitaire voorziening, deze worden door onze eigen diensten schoongemaakt en worden dus niet meegenomen in deze opdracht. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-07-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-06-30
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* * De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Indien de offerte door een gemachtigde werd ondertekend, de identiteit van de volmachtgever(s) en het bewijs van ondertekeningsbevoegdheid of volmacht; 2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. het bewijs van ondertekeningsbevoegdheid of volmacht;
2. Bewijs van de verzekering
3. Bankverklaring

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Certificaat dat is uitgeschreven door de overheidsinstelling.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-27 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-09-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-06-27
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 11/06/2019 om 10.00afspraak aan de schouwburg Henri Spillemaeckersstraat 7, 2850 BoomDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank 1ste aanleg Afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20/1, BE-2000 Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-23

Annonces similaires du BDA :