Provincie Oost-vlaanderen

Raamcontract technische installaties : opdracht van aanneming van werken voor het uitvoeren in regie op afroep via afzonderlijke deelopdrachten van onderhoudswerken en beperkte investeringswerken aan technische installaties, HVAC-Sanitair en elektriciteit-beveiliging, in en rond de gebouwen en het patrimonium van het Provinciebestuur en paraprovinciale instellingen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Provincie Oost-Vlaanderen
Postadres: Gouvernementstraat 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sabine Sempels
Tel: +32 92677940
Fax: +32 92677999
E-mail: sabine.sempels@oost-vlaanderen.be
Internetadres(sen): www.oost-vlaanderen.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Departement Logistiek, dienst Patrimonium
Postadres: Gouvernementstraat 22-24,BE-9000 Gent
Contactpersoon: De heer Kristof De Clercq
Tel: +32 92677930
E-mail: kristof.de.clercq@oost-vlaanderen.be
Internetadres(sen): www.oost-vlaanderen.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract technische installaties : opdracht van aanneming van werken voor het uitvoeren in regie op afroep via afzonderlijke deelopdrachten van onderhoudswerken en beperkte investeringswerken aan technische installaties, HVAC-Sanitair en elektriciteit-beveiliging, in en rond de gebouwen en het patrimonium van het Provinciebestuur en paraprovinciale instellingen  
Referentienummer: 2019-0225
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De courante deelopdrachten variëren in bedrag tussen 1.250 EUR en 30.000 EUR.
Minder courante opdrachten kunnen oplopen tot 144.000 EUR.
Uitzonderlijk worden deelopdrachten gegund < 1.250 EUR.
Opdrachten worden uitgevoerd in regie.
De inschrijver geeft een globale procentuele verhogings- of verlagingscoëfficiënt (korting) op loonbarema's, bruto-materiaalprijzen en winstmarge onderaanneming.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Raamcontract technische installaties : HVAC-SANITAIR regio Meetjesland - Gent - Waasland  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Alle gebouwen, domeinen en patrimonium van het provinciebestuur en paraprovinciale instellingen Oost-Vlaanderen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Raamcontract technische installaties : HVAC-SANITAIR regio Vlaamse Ardennen - Denderland  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Alle gebouwen, domeinen en patrimonium van het provinciebestuur en paraprovinciale instellingen Oost-Vlaanderen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Raamcontract technische installaties : ELEKTRICITEIT-BEVEILIGING regio Meetjesland - Gent - Waasland  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Alle gebouwen, domeinen en patrimonium van het provinciebestuur en paraprovinciale instellingen Oost-Vlaanderen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 4

II.2.1. Benaming
Raamcontract technische installaties : ELEKTRICITEIT-BEVEILIGING regio Vlaamse Ardennen - Denderland  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Alle gebouwen, domeinen en patrimonium van het provinciebestuur en paraprovinciale instellingen Oost-Vlaanderen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* De opdrachtgever zal dmv Telemarc/digiflow volgende controles doen :- RSZ-schulden- FOD-fiscale schulden- KBO- niet-faillissement- FOD-btw-hoedanigheidAlvorens over te gaan tot gunning zal de opdrachtgever moeten nagaan of de gekozen inschrijver zich niet in één van volgende uitsluitingssituaties bevindt :Art. 61 [KB 18/04/2017)§ 1. Overeenkomstig artikel 67 van de wet wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de kandidaat of inschrijver die bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan en waarvan de aanbestedende overheid kennis heeft, veroordeeld is voor : 1° deelneming aan een criminele organisatie; 2° omkoping; 3° fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002; 4° terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten; 5° witwassen van geld of financiering van terrorisme; 6° kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel;7° tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven. Met het oog op de toepassing van deze paragraaf moet de inschrijver een uittreksel uit het strafregister, dat hoogstens 3 maand oud is, op naam van de firma bij FOD Justitie opvragen en bij de offerte voegen. Dit uittreksel kan via email opgevraagd worden (email: strafregister@just.fgov.be).* De buitenlandse kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte, al naargelang, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.De opdracht wordt slechts gegund onder voorwaarde dat de aannemer op de dag van de gunning van de opdracht in de afwezigheid verkeert van fiscale schulden. De aannemer zal tevens op datum van betaling van elke vorderingsstaat of factuur, en dit voor de gehele uitvoeringsduur van de opdracht, geen fiscale schulden mogen hebben.* De kandidaat of inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, moet voldaan hebben aan alle vereisten inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.De opdracht wordt slechts gegund onder voorwaarden dat de aannemer op de dag van de gunning van de opdracht in de afwezigheid verkeert van sociale schulden. De aannemer zal tevens op de datum van betaling van elke vorderingsstaat of factuur, en dit voor de gehele uitvoeringsduur van de opdracht, geen sociale schulden mogen hebben.De aanbestedende overheid zal, conform de op 01/08/2008 en 19/02/2009 in het Belgisch Staatsblad gepubliceerde adviezen van de Commissie voor de Overheidsopdrachten, nagaan of de inschrijvers sociale en fiscale schulden hebben in de zin van de bepalingen van de registratiewetgeving over de hoofdelijke aansprakelijkheid op sociaal en fiscaal vlak.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een bewijs van de jaarlijkse minimumomzet in het domein waarop de opdracht betrekking heeft die maximaal twee maal de geraamde waarde van de opdracht bedraagt (KB Plaatsing, artikel 67§3 van KB Pl 2017).

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Erkenning2. Een organogram met opgave van beroepskwalificaties en relevante ervaring waaruit de bekwaamheid blijkt van het kader en uitvoerend personeel die effectief instaan voor de uitvoering van de opdracht. 3. Een organisatiestructuur waaruit blijkt dat de aannemer effectief, adequaat en binnen de opgelegde termijnen kan reageren op spoedbestellingen. Dit wil zeggen de vorm van permanente bereikbaarheid, het aantal onmiddellijk inzetbaar personeel, materieel en materiaal. 4. Een schriftelijke verklaring op erewoord dat de zaakvoerder, projectleider en werfleiders in voldoende mate nederlands spreken en schrijven om adequaat te kunnen communiceren en administratieve of werfproblemen te behandelen. 5. Voor de percelen HVAC-SANITAIR : bewijs dat het bedrijf één of meerdere Erkend Technicus gasvormige en vloeibare brandstoffen in dienst heeft, conform het Besluit van de Vlaamse Regering van 8 december 2006 betreffende het onderhoud en nazicht van stooktoestellen voor de verwarming van gebouwen of de aanmaak van warm verbruikswater. 6. Voor de percelen HVAC-SANITAIR : bewijs dat het bedrijf Gekwalificeerd Personeel in dienst heeft, conform de Verordening (EG) Nr. 1516/2007 van 19 december 2007, tot vaststelling, ingevolge Verordening (EG) nr. 842/2006 van het Europees Parlement en de Raad, van basisvoorschriften inzake controle op lekkage van stationaire koel-, klimaatregelings- en warmtepompapparatuur die bepaalde gefluoreerde broeikasgassen bevat. 7. Voor de percelen HVAC-SANITAIR : het Cerga-label, uitgereikt door de KVBG.8. Voor de percelen ELEKTRICITEIT-BEVEILIGING : Vergunning als onderneming voor alarmsystemen, opgesteld door de Algemene Directie Veiligheid en Preventie van de FOD Binnenlandse Zaken.

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 2
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-24 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-12-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-06-24
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Departement Logistiek, dienst Patrimonium, Gouvernementstraat 22-24 te 9000 Gent, 3e verdieping lokaal 307

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: De offertes mogen alleen verstuurd worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.In e-tendering zijn er drie mogelijkheden:- De bevoegde persoon tekent de offerte en alle bijhorende documenten met de elektronische identiteitskaart.- De bevoegde persoon geeft volmacht aan de persoon die de offerte en de bijhorende documenten met zijn elektronische identiteitskaart tekent. De volmacht is een eenvoudig (word) document getekend met elektronische identiteitskaart door de bevoegde persoon en bij de offerte gevoegd of per post op papier verstuurd.- De inschrijver koopt een gekwalificeerd certificaat bij een (private) certificatiedienstverlener.De elektronischer identiteitskaart of het certificaat mag op het moment van de inschrijving NIET vervallen zijn.Er dient opgemerkt te worden dat het versturen van een offerte per e-mail niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarom wordt het niet toegestaan op deze wijze offerte in te dienen.De offerte kan niet ingediend worden op papier.De inschrijver kan bepaalde bij te voegen documenten die niet of uiterst moeilijk via elektronische middelen kunnen worden aangemaakt op papier bezorgen vóór de uiterste ontvangstdatum. Indien nodig worden bijkomende documenten gescand om ze bij de offerte te voegen.Door zijn offerte volledig of gedeeltelijk via elektronische middelen in te dienen, aanvaardt de inschrijver dat de gegevens die voortvloeien uit de werking van het ontvangstsysteem van zijn offerte worden geregistreerd.De offerte moet bij de aanbestedende overheid toekomen vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.Meer informatie kan u vinden op volgende website : http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer : +32 (0)2 790 52 00.Wie moet de offerte tekenen?Bron: https://www.bestuurszaken.be/aanbestedende-overheden/veelgestelde-vragen#tekenenDe offertes die namens een rechtspersoon worden ingediend, moeten ondertekend zijn door de personen die bevoegd zijn om de vennootschap te vertegenwoordigen en de offerte in te dienen, met bijvoeging van de stukken waaruit hun bevoegdheid blijkt. Deze vertegenwoordigingsbevoegdheid kan blijken uit de statuten van de vennootschap of uit een bijzondere volmacht.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 14, 15, 23 en 24 van de Wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten, zijn de volgende beroepsprocedures mogelijk:- een verzoek tot nietigverklaring, binnen een termijn van 60 dagen;- een verzoek tot schorsing (bij uiterst dringende noodzakelijkheid), binnen een termijn van 15 dagen.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-21

Annonces similaires du BDA :