Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Departement Mobiliteit en Openbare Werken - Afdeling Geotechniek
Postadres: Technologiepark 68,BE-9052 Zwijnaarde
Contactpersoon: Leen Vincke
Tel: +32 92407565
E-mail: leen.vincke@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): http://geotechniekvo.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=341614
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst (bestellingsop-dracht) met het oog op het uitbesteden van geotechnisch onderzoek in si-tu, nl. sonderingen door de afdeling Geotechniek. Referentienummer: WL-MBH000/19/001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45111250
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat het uitvoeren van geotechnisch onderzoek nl. sonderingen. Het betreft hierbij elektrische, mechanische en piëzocone-diepsonderingen eventueel met dissipatieproeven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het uitvoeren van geotechnisch onderzoek nl. sonderingen. Het betreft hierbij elektrische, mechanische en piëzocone-diepsonderingen eventueel met dissipatieproeven.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Het contract kan 1 tot 3 maal verlengd worden met telkens een looptijd van 1 jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-19 11:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-06-19
Plaatselijke tijd: 11:15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel
E-mail: departement@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://www.vlaanderen.be/nl/contact/adressengids/diensten-vande-
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel
E-mail: departement@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://www.vlaanderen.be/nl/contact/adressengids/diensten-vande-
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Kanselarij van de Voorzitter van de Vlaamse Regering
Koolstraat 35, BE-1000 Brussel
E-mail: departement@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://www.vlaanderen.be/nl/contact/adressengids/diensten-vande-
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-14