Gemeente Dilbeek

Aankoop schoolbehoeften gemeentescholen schooljaren 2019-2020, 2020-2021 en 2021-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Dilbeek
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-1700 Dilbeek
Contactpersoon: De heer Jelle Van Cauter
Tel: +32 472260936
Fax: +32 24516801
E-mail: jelle.vancauter@dilbeek.be
Internetadres(sen): www.dilbeek.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop schoolbehoeften gemeentescholen schooljaren 2019-2020, 2020-2021 en 2021-2022 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2019124
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39162000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Aankoop van schoolbehoeften gemeentescholen voor de schooljaren 2019-2020, 2020-2021 en 2021-2022.
Het betreft de levering van schoolbehoeften aan de 4 Dilbeekse gemeentescholen:
1. gemeentelijke basisschool Jongslag vestiging 1: Marktplein 8, 1700 Dilbeek
gemeentelijke basisschool Jongslag vestiging 2 (kleuters): Bodegemstraat 113, 1700 Dilbeek
2. gemeentelijke lagere school De Klimop: Marktstraat 25, 1703 Schepdaal
3. gemeentelijke lagere school de kriebel: Kerkstraat 1, 1700 Sint-Ulriks-Kapelle
4. gemeentelijke basisschool 't Keperke: Keperenbergstraat 37A, 1701 Itterbeek
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
1. Didactisch materiaal: materiala ter ondersteuning van de lessen
2. Bewegingsmateriaal: materiaal voor lessen lichamelijke opvoeding
3. Crea-materiaal: materiaal om te knutselen
4. Verbruiksmateriaal: materiaal dat de leerlingen verbruiken
--> voorbeeldlij.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-10


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-05-21
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2019-06-03
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar maandag 3 juni 2019, 11.00.

Annonces similaires du BDA :